Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ مهدی تاجیک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاقچیان و عوامل ناامن کننده فضای مجازی مقابله کند اظهار داشت: بنا به فرموده ایشان جلوگیری از خرید و فروش سلاح یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی است که باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، طی یک سری اقدامات اطلاعاتی و ردزنی‌های انجام شده ۲ تن از عوامل فروش سلاح در فضای مجازی در شهرستان کرمانشاه شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند.

رییس پایگاه چهارم پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: طی عملیاتی منسجم و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی هر ۲ متهم حین انجام معامله در تهران دستگیر شدند.

سرهنگ تاجیک با اشاره به اینکه از متهمان مقادیری سلاح کمری و مهمات کشف شد تصریح کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و در دست بررسی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاقچیان سلاح مهمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند