Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@07:38:54 GMT

پرسپولیس از محمد رضا زنوزی شکایت کرد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۸۸۷۷

هر چند جنگ و جدل رسانه ای فراوانی در روزهای اخیر در رابطه با صحبت های مالک تراکتور به گوش رسید مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس خبر از شکایت از زنوزی داد.

طرفداری – مسئله برگزاری رقابت های لیگ برتر در روزهای اخیر و با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری بازی ها وارد فاز پیچیده تری شد و در این میان محمد رضا زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور به عنوان پرچمدار مبارزه با برگزاری رقابت های لیگ برتر با مصاحبه های مختلف خود سعی در زیر سوال بردن سیستم اجرایی فوتبال ایران داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنوزی در مصاحبه های اخیر خود درباره وزیر ورزش و جوانان و علاقه وی به قهرمانی یک تیم خاص به اظهارنظر کرده بود و همین موضوع نیز باعث شد تا پرسپولیسی ها نسبت به اظهارات وی واکنش نشان دادند. خواجه وند، مدیر حقوقی پرسپولیسی ها پس از خروج از این باشگاه، عصر امروز روبروی خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد. سوالاتی که غالبا درباره برخورد باشگاه با مالک تراکتوری ها بود.

 

او درباره حرف های زنوزی گفت: مصاحبه‌ای از طرف مالک یک باشگاه انجام شده و مسائلی مطرح شده که بخشی از آن اتهام‌زنی به ارکان فدراسیون فوتبال از جمله سازمان لیگ و مجریان فوتبال کشور بوده و حتما از مصادیق نشر اکاذیب است. قسمتی از این توهین و افتراها هم به باشگاه پرسپولیس برمی‌گشت که باشگاه حق و تکلیف قانونی خود می‌داند که به این موضوع ورود کرده و حقوق خود را پیگیری کند.

 

هرچند خواجه وند نامی از محمدرضا زنوزی، مالک تراکتوری ها به زبان نیاورد اما با کدهای که وی می داد کاملا مشخص بود که او از محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی صحبت می کند. به گفته او  شکایتی از آن شخص تنظیم و ثبت شده که انتظار داریم به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی شود تا حداقل دوباره شاهد تکرار این موارد نباشیم. 

 

مالک تراکتوری ها در مصاحبه های اخیر خود گفته بود: پیشنهاد می‌کنم نام ۱۵ تیم را به تیم قرمز رنگ تغییر داده و بین استان‌ها تقسیم کرده و لیگ برتر برای آنان برگزار کنند و برای ما نیز لیگ جداگانه تدارک ببینند و یا اینکه اسم ۱۵ تیم را به تیم قرمز پوش فلان تغییر داده و لیگ را شروع کنند.

 

البته وی پیش از این تندتر هم صحبت کرده بود و درباره پرسپولیسی ها گفته بود: سه قهرمانی پرسپولیس برای شما کافی نبود؟ چقدر باید بازی ها را برای پرسپولیس در بیاورند؟ بروند مرا محروم کنند ولی تا کی؟  بازی این تیم مقابل نساجی را ببینید که در چه زمانی به گل رسیده اند؟ بروید ببینید کدام داورهای خاص را برای بازی های این تیم انتخاب می کنند. چرا باید اینها کاری کنند تا داورهای ما از این تیم ها و هواداران این تیم ها بترسند.

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!

ملوان و هوادار به تساوی رضایت دادند

طرفداری | در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان هوادارِ مسعود شجاعی بود.

نکته جالب این بازی گلزنی بابک مرادی برای هوادار و محمد عمری برای ملوان بود. بابک مرادی بازیکن سابق استقلال و محمد عمری، بازیکن سابق پرسپولیس نقش اساسی در یک امتیاز تیم های شان در این بازی داشتند.

ملوان با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و هوادار نیز با 29 امتیاز به ادامه روزهای خوب با مسعود شجاعی ادامه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!