Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی فوت متهم غلامرضا منصوری در کشور رومانی و مبهم بودن ابعاد حادثه، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه خواستار پیگیری ویژه این مسئله شد.

در این نامه آمده است: نظر به اهمیت حادثه منجر به فوت آقای غلامرضا منصوری در کشور رومانی که از طریق پلیس بین المللی (اینترپل) در آن کشور شناسایی، دستگیر و تحت نظر دادگاه قرار داشته و می‌بایست به ایران مسترد می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتضی است از طریق جنابعالی پیگیری ویژه صورت گرفته و مراتب ذیل مورد تأکید قرار گیرد: مطالبه گزارش دقیق از چگونگی حادثه، زمان و مکان آن همراه با تمامی مستندات و مدارک کتبی، صوتی و تصویری و معرفی عواملی که در این حادثه مؤثر بوده اند.

تاریخ دقیق ورود و مدت و محل اقامت وی در کشور رومانی و مشخصات کسانی که با وی در ارتباط بوده اند.

تمهید مقدمات لازم و فوری برای اعزام هیأتی از پلیس بین الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به آن کشور.

دادستان کل کشور در پایان با استناد به ماده ۲۹۰ قانون آئین دادرسی کیفری ضمن مطالبه جدی موضوع از مقامات قضایی و امنیتی کشور رومانی آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام نمود.

کد خبر 4955779

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان کل وزیر خارجه قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران ویروس کرونا قوه قضاییه شورای شهر تهران آتش سوزی اکبر طبری سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران سیدابراهیم رئیسی بازنشستگان شورای عالی استان ها هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کشور رومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
  • تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم/به دنبال معرفی جایگزین گیاهی برای مواد مخدر بودم!
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج