Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته خبری سینمای ایران و جهان مروی دارد بر مهم‌ترین اخبار سینمایی در ۲۴ ساعت گذشته. ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در بخش اخبار کوتاه سینمای ایران و جهان امروز، درباره ورود سریال قجری دیگری به نمایش خانگی و برنامه‌ اکران فیلم یلدا و چند خبر دیگر مطالبی را منتشر کردیم که در ادامه می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"VOD"ها در خدمت قاچاق فیلم/ از ضعف زیرساخت‌های فنی تا آموزش دانلودهای رایگانکاهش سینما روها با اعمال ارزش افزوده/ یکبار سینمای خانوادگی چند؟«جرارد باتلر» در «قندهار» نقش مأمور امنیتی را بازی می‌کند

سریال «آهوی من مارال» وارد مرحله جدید تولید شد

با صدور پروانه ساخت سریال «آهوی من مارال» در آخرین جلسه شورای نظارت بر تولید و ساخت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرآیند پیش تولید، تدوین فیلمنامه و انتخاب بازیگران این سریال وارد مرحله جدید خود شد. سریال «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و بر اساس طرحی از روایت این کارگردان از عاشقانه‌های ناصرالدین شاه ساخته خواهد شد و به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

حضور یک شخصیت زن مرموز در فصل ششم Peaky Blinders

«آنتونی بیرن» کارگردان سریال «پیکی بلایندرز» فاش کرد که شخصیت زن مرموزی به فصل ششم اضافه خواهد شد. در حالی که فیلمبرداری این سریال به دلیل پاندمی ویروس کرونا متوقف شده است، هواداران منتظرند تا اپیزودهای جدید این مجموعه پربیننده از بی‌بی‌سی پخش شود.

نمایی از پیکی بلایندرز

بیرن در مصاحبه با «دیجیتال اسپای» می‌گوید: «شخصیت زن فوق‌العاده‌ای وجود دارد که جدید و پیچیده است. من تاکنون شخصیتی مانند او در پیکی ندیده‌ام. نمی‌گویم چه کسی است، اما قطعاً به خوبی تامی [شلبی با بازی «کیلین مورفی»] است. او به شکلی متفاوت تامی را به چالش می‌کشد.»

برنامه پنج روز اول اکران «یلدا» اعلام شد

برنامه پنج روز اول اکران فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی در سینماهای هنروتجربه اعلام شد. به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی و تهیه‌کنندگی علی مصفا از سه‌شنبه سوم تیرماه روی پرده سینماهای تهران و استان ها می‌رود.

این فیلم سینمایی در پنج روز اول اکران از تاریخ سوم تا هفتم تیر ماه در برخی از سینماهای تهران از جمله سینما فرهنگ سانس 18 و 22، خانه هنرمندان ایران سانس 20، موزه سینما (روز سه‌شنبه سانس 17 و 19، روزهای چهارشنبه و شنبه سانس 15 و 19 و روزهای پنجشنبه و جمعه سانس 19)، پردیس سینمایی کورش سانس 16 و 20، پردیس سینمایی چهارسو (روز سه‌شنبه سانس 16 و 17:30 و بقیه روزها سانس 17:30) نمایش داده می‌شود. با اکران این فیلم از سوم تیرماه در سینماهای تهران، «یلدا» در برخی از سینماهای استان‌ها از جمله پردیس سینمایی هویزه مشهد، پردیس سیتی سنتر اصفهان، سینما عمیق بجنورد، پردیس اکومال کرج و پردیس ستاره باران تبریز روی پرده می‌رود. همچنین در آستانه اکران از یکی از پوسترهای فیلم با تصویری از چهار بازیگر زن آن رونمایی شد.

رونمایی از تازه ترین پوستر فیلم چهل و هفت 

همزمان با آغاز اکران فیلم سینمایی  «چهل و هفت» در سینماها تازه ترین پوستر این فیلم رونمایی و منتشر شد. به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی  چهل و هفت به کارگردانی احمد اطراقچی و عطالله تبریزی و تهیه‌کنندگی ناهید دل‌آگاه، از اول تیرماه  در سینماها اکران شده است   این فیلم با شعار نه به  خشونت علیه زنان ،روایت‌گر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است. 

پوستر تازه این فیلم توسط مریم برادران طراحی شده است.  در این فیلم بازیگرانی همچون لادن مستوفی، مهدی احمدی، شیدا خلیق، رابعه مدنی، مهرنوش ستاری، بهنام مومنی، فرشته آلوسی، بهزاد داوری، احسان شاملو و محمدرضا غفاری با هنرمندی: حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی و ریما رامین‌فر حضور دارند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینما هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما هالیوود سینما هالیوود فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسوول ستاد اکرانهای مردمی جشنواره عمار شهرستان برخوار گفت: این فیلم همزمان با اکران در سینماهای سراسر کشور روز جمعه 7 اردیبهشت بصورت اختصاصی با حضور علی طاهرفر کارگردان و بازیگران آن از جمله تورج الوند، علی استادی و رضا ناجی در استان اصفهان در چهار سانس سینما ساحل، سینما چهار باغ و سینما فرهنگ خمینی شهر و تالار شهرداری دولت آباد اکران می شود.
ابراهیم معینی افزود: وی گفت: این فیلم دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند که با اشتیاق تمام موفق به تولید چند فیلم کوتاه شده و در آرزوی ساختن نخستین فیلم سینمایی خودش است.
وی گفت: این فیلم برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته دکتر روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه 60 شهر تبریز می‌گذرد و برنده سیمرغ بلورین و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش نگاه نو چهل‌دومین جشنواره فجر است.
این اثر محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی، سازمان سینمایی سوره و مدرسه سینمایی اندیشه و هنر «ماه» به تهیه کنندگی سجاد نصراللهی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود