Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:02:00 GMT

ارائه خدمات فوق تخصصی ارتوپدی در بیمارستان میلاد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۲۲۴

ارائه خدمات فوق تخصصی ارتوپدی در بیمارستان میلاد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد که با حضور فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان میلاد تشکیل شد از محمدرضا ابراهیمیان، کیوان احدی و سید حسین میروکیلی، به دلیل انتشار مقالات علمی و انجام پژوهش قدردانی شد.

حمزه زاده تصریح کرد: بیمارستان میلاد در بخش ارتوپدی خدمات تخصصی و فوق تخصصی زانو، اسپاین، اطفال، مچ پا، دست، تومور، شانه، هیپ و تروما  را به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد نیز گفت: جلسات هفتگی این گروه فعال تر از گذشته و با مشارکت بیشتر همکاران جوان برگزار می شود.

محمدرضا ابراهیمیان با بیان اینکه جلسات گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد هر هفته پیرامون  بحث و تبادل نظر درباره بیماران خاص و ارائه مقالات برگزار می شود،گفت: مقرر شده تا از هر کدام از زیر گروه های ارتوپدی حداقل یک نفر در جلسات هفتگی حضور داشته باشند و هر ۲ ماه یک مقاله مطرح شود.

مدیرگروه ارتوپدی بیمارستان میلاد تصریح کرد: دعوت از همکاران ارتوپدی که در دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت دارند نیز در دستور کارگروه ارتوپدی بیمارستان میلاد قرار دارد.

کد خبر 4955821

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتوپدی بیمارستان میلاد عمل جراحی ویروس کرونا وزارت بهداشت فاصله گذاری اجتماعی کووید 19 علیرضا زالی سرطان افسردگی دارو بیماری های قلبی و عروقی سازمان غذا و دارو زوال عقل رادیوتراپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۵۴ دقیقه دیشب (پنجشنبه) آتش سوزی انبار کالا در بزرگراه شهید رجایی جنب بیمارستان هفتم تیر اعلام و همکاران ما در اولین فرصت در محل حادثه حضور یافتند.
ملکی افزود: با تلاش چندین ساعته آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش مهار و مراتب جهت بررسی علت حادثه در دستور کار قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه انبار مذکور حاوی مواد و اسپری‌های آرایشی بهداشتی بوده است گفت: این مواد قابل اشتعال، در کنار مجموعه‌ای از وسایل یدکی و لاستیک‌های دوچرخه قرار داشت که باعث سرایت آتش به آن‌ها شد.
آقای ملکی اضافه کرد، خوشبختانه، آتش با تلاش آتش نشانان به سایر کالاها، کانتینر‌ها و انبار‌های کناری سرایت نکرد ولی انبار مواد آرایشی و وسایل دوچرخه به طور کامل در آتش سوختند.
مدیر جانشین کلان اورژانس جنوب استان تهران هم با اشاره به نداشتن مصدوم در این حادثه گفت: در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه با اعلام حریق همکاران اورژانس تهران در این محل حاضر شدند. آقای داودی افزود: فقط به همکاران آتش نشان که دچار سوختگی سطحی شدند، خدمات رسانی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان