Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌ های عراق گزارش دادند که همزمان با منع آمد و شد در استان کربلا به دلیل شیوع کرونا درهای حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) بسته شدند. تاریخ انتشار: 18:32 - 02 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۲۳۳

خبرگزاری میزان - رسانه‌های عراق از بسته شدن حرم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) همزمان با آغاز منع آمد و شد در شهر کربلا به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر می‎دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

به گزارش پایگاه السومریه، قانون منع آمد و شد در کربلا آغاز شده است؛ با آغاز این طرح، تمامی فروشگاه‌های کربلا بسته شده و نیرو‌های امنیتی برای جلوگیری از آمد و شد شهروندان به استثنای نیرو‌های امنیتی و کادر درمان، در سطح شهر مستقر شده اند.

 

بیشتر بخوانید: روند صعودی شیوع کرونا در کشور‌های عربی و ترکیه دولت عربستان حج عمره را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورد

 

استاندار کربلا می گوید «تصمیمات قاطعی را برای اجرای قانون منع آمد و شد اتخاذ کردیم.»

 

 

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، ۳۰ هزار و ۸۶۸ نفر در عراق به ویروس کرونا مبتلا شده اند و هزار و ۱۰۰ نفر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عراق حوادث بین الملل کرونا منع آمد و شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم

بارش باران در شهرهای نجف و کربلا، حال و هوای خاصی به حرم مطهر امام علی (ع) و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • روایت هجرت اجباری ابوالرضا(ع) از مدینه به عراق
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون