Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم رونمایی از سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مهدی علی نژاد در این مراسم گفت: فدراسیون قدم‌های خوبی را برای کشتی بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی به عنوان رشته تاریخی و سنتی ما در خون مردم جریان دارد‌. ما باید در دنیا حرف اول را بزنیم و اگر بخواهیم این کار را بکنیم باید در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فنی و پشتیبانی قدم برداریم.

وی افزود: دبیر گام به گام در جهت توسعه کشتی حرکت می‌کند، امکانات سخت افزاری فدراسیون به روز رسانی شده و این مهم  اقدامی موثر در رشد این رشته  است. آن چه که در خانه‌های کشتی به ویژه خانه کشتی شهید ابراهیم هادی انجام شد، بسیار ارزشمند بود. برگزاری لیگ‌ها ورزشکار را در کوران مسابقات نگاه می‌دارد چرا که این  سطح از مسابقات در خدمت تیم ملی است. وزارت ورزش و جوانان در حد بضاعت  همیشه حامی کشتی بوده و هست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، «ماجرا» فصلنامه تاریخی-سیاسی به مدیرمسئولی محمدمهدی دادمان و سردبیری جواد موگویی است که اولین شماره آن با عنوان «پیروزی بدون جنگ؛ رهبر انقلاب چگونه ایران را از جنگ‌ها عبور می‌دهد؟» منتشر شده است.
مراسم رونمایی از اولین شماره این مجله فردا یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی نماینده مجلس و وزیر اسبق امورخارجه، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، جواد موگویی تاریخ‌نگار و پژوهشگر، و جمعی دیگر از هنرمندان و مدیران در خانه اندیشه ورزان جوان برگزار خواهد شد.

کیانوش رضایی کد خبر: 1228571 برچسب‌ها حوزه هنری مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم