Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@16:27:06 GMT

آژانس اقتدار جهانی خود را از دست داده است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۷۹۷۵۸

آژانس اقتدار جهانی خود را از دست داده است

موسی غضنفر آبادی، ضمن محکوم کردن اقدام شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، با بیان اینکه پوشالی بودن هیمنه آمریکا در سال‌های اخیر برای کشور‌ها مشخص شده است، گفت: اکنون بسیاری از کشور‌هایی که از آمریکا وحشت داشتند به ضرورت بی اعتمادی به این کشور پی برده اند و نیازمند تلنگر برای بیان نظرات واقعی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در این شرایط باید بیش از پیش تلاش کنیم که با کشور‌های منطقه هم نظر باشیم و این پیام را به آن‌ها بدهیم که با همکاری و تفاهم می‌توانیم مشکلات خود را به تنهایی در منطقه حل کنیم.

وی افزود: در همین راستا مسئولان سیاست خارجی باید تلاش مضاعفی را انجام دهند چرا که پذیرش نظرات ما در کشور‌های همسایه با توجه به شرایط موجود و فضای ایجاد شده نسبت به آمریکا، به راحتی انجام می‌شود و صرفا با فعال شدن دیپلماسی هماهنگی کشورمان با کشور‌های همسایه، می‌توانیم آن‌ها را با خود همراه کنیم.

غضنفرآبادی در ادامه با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در برابر اقدام شورای حکام، اقدام فعالی را در پیش خواهد گرفت، عنوان کرد: اقدام فعال ما این است که اعتنایی به تصمیمات شورای حکام که به صورت غیرالزام آور نیز هست، نکرده و معتقدیم آن‌ها که تا کنون باید به تعهدات خود در برجام پایبند بودند، نبوده اند.

این نماینده مردم از استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان آمریکا و رژیم صهیونیستی را باعث و بانی صدور قطعنامه غیرقانونی از سوی شورای حکام علیه ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر آژانس بین المللی انرژی اتمی بی طرفی خود را رعایت نکند به مرور خاصیت خود را از دست می‌دهد چنانچه هم اکنون نیز حیثیت این آژانس از طرف رفته و به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن از فشار‌های آمریکا، اقتدار جهانی ندارد. 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پارسی خبر مجلس شورای اسلامی شورای حکام کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد یک جنایت فرهنگی است
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است