Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسقلی زاده با بیان اینکه برنامه ‌های توسعه توریسم باید به صنعت شکار سوق داده شود گفت: ۷۰ درصد غرفه های بازار ساحلی آستارا در دست مالکان غیربومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«هوشنگ عباسقلی زاده» امروز(دوشنبه، ۲ تیر) در جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری که در محل شهرداری این شهر برگزار شد، اظهارکرد: در جلب اعتماد سرمایه گذاران برای اجرای طرح ها ضعف داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه سرمایه گذاران برای بازگشت سرمایه خود نگران هستند، افزود: باید مجموعه شهرداری، شورای اسلامی شهر و دستگاه های مرتبط طوری برنامه ریزی کنند که سرمایه گذاران اعتمادشان جلب شود.

 

وی با اشاره به اینکه آستارا یکی از نخستین شهرهای دارای برنامه جامع توسعه در ایران است، تصریح کرد: برنامه راهبردی باید برای شهر آستارا تدوین شود.

 

عباسقلی زاده با بیان اینکه رمز موفقیت و توسعه پایدار در این است که بدون کمترین تغییرات در محیط، زیرساخت های جذب گردشگر را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: احداث یک هتل رویایی در بالادست تالاب استیل عباس آباد ضرورت دارد.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه کیفیت غذاهایی که به مسافران و گردشگران در واحدهای پذیرایی و رستوران ها ارائه می شود پایین است، افزود: با توجه به حضور بیشتر گردشگران در آستارا و ارائه خدمات سریع به آنان، کیفیت غذاها پایین آمده و در این خصوص باید همایش هایی به منظور ارائه غذاهای بهتر به مسافران برگزار شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۷۰ درصد غرفه های بازار ساحلی آستارا در دست مالکان غیربومی است، تصریح کرد: حساب های مالی این مالکان در شهرهای دیگر است و از گردش مالی آن حساب ها، سودی عاید آستارا نمی شود.

 

عباسقلی زاده با اشاره به اینکه بیشترین درآمد گردشگری در دنیا از شکارگاه ‌ها حاصل می‌ شود، اظهارکرد: برنامه ‌های توسعه توریسم باید به صنعت شکار سوق داده شود و رونق صنعت گردشگری درآمدزایی را به دنبال دارد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پارک جنگلی بی بی یانلو ظرفیت خوبی برای راه اندازی گردشگری شکار در شهرستان آستارا را دارد، تصریح کرد: در این پارک باید گردشگری ورزشی نیز اجرایی شود.

 

وی بر راه اندازی ترمینال‌ ها و فروشگاه ‌های بزرگ در مبادی ورودی شهر آستارا تاکید کرد و گفت: از راه اندازی ترمینال و فروشگاه های بزرگ در داخل شهر آستارا به منظور آسیب نرساندن به مغازه داران و ایجاد نشدن ترافیک، خودداری شود.

 

عباسقلی زاده خاطرنشان کرد: شهردار آستارا در مدیریت طرح‌ ها از نظرات نخبگان، خبرنگاران و معتمدان بهره بگیرد.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه در شهر آستارا با محدودیت زمین مواجه هستیم، افزود: در تدوین برنامه های گردشگری، توان محیطی شهر آستارا در نظر گرفته شود.

 

عباسقلی زاده در پایان بر تهیه نقشه های محله بندی در شهر آستارا به منظور اداره بهتر شهر تاکید کرد.
 

*دعوت شهردار آستارا از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهر مرزی

«جواد معیتی» نیز در این جلسه به ظرفیت های گردشگری شهر مرزی بندر آستارا اشاره و از تمامی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در طرح های این شهر دعوت کرد.

 

شهردار بندر آستارا با بیان اینکه با تمام توان از سرمایه گذاران حمایت می کنیم، افزود: در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه گردشگری آماده همکاری با سرمایه گذاران هستیم.

 

معیتی گفت: ایجاد گردشگری سلامت، گردشگری تالاب استیل، بهسازی پارک بی بی یانلو، شهر بازی مدرن، ترمینال چند منظوره و فروشگاه‌های تجاری بزرگ از نیازمندی‌ های آستارا برای رونق گردشگری است اما در جذب سرمایه گذاران توفیق لازم حاصل نشده است.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: صنعت شکار توسعه توریسم بندر آستارا سرمایه گذاران عباسقلی زاده شهر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۷۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • «مالیات برعایدی سرمایه» چرا صدای ۲ درصد از جامعه را درآورد؟
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی