Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی صالح آبادی به عنوان عضو جدید هیات‌ رییسه کمیته ایرانی ICC انتخاب شد.

به گزارش پول نیوز، اعضای هیات رییسه جدید شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی برای مدت ۳ سال انتخاب شدند که در بین آنها علی صالح‌آبادی، کوروش پرویزیان و سیدحسین سلیمی از بین مدیران نظام بانکی حضور دارند.

 بر اساس این گزارش، مجمع عمومی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) برگزار شد و در جریان این نشست از بین داوطلبان عضویت در هیات رییسه این اتاق، غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران، مسعود خوانساری رییس اتاق تهران، حسین سلاح ورزی نایب رییس اتاق ایران، سیدحسین سلیمی؛ عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه، سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران، علی صالح‌آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به‌ عنوان اعضای هیات رییسه جدید ICC برای مدت ۳ سال انتخاب شدتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صالح آبادی سلاح ورزی شافعی اتاق بازرگانی ایران پول نیوز بانک کمیته ایرانی صالح آبادی هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • «افعی تهران» خط قرمزهای اتاق درمان را رد می‌کند/ ارتباط بین روان‌درمانگر و مراجع، ضد روان درمانی است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور