Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست این قوه را طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر توصیف کرد و از آمادگی سپاه برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی، برقراری امنیت، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر سید محمدحسینی بهشتی (ره) و 72 تن از یارانش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به آیت الله رییسی، از قوه قضائیه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام، در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب،کرامت انسانی و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی نام برد و ازآمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی، برقراری امنیت، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان خبر داد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس محترم قوه قضاییه

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن "هفته قوه قضاییه " که یادآور نام معمار بزرگ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران ،آیت الله شهید دکتر سید محمدحسینی بهشتی (ره) است را به جنابعالی و آحاد مسئولین و کارکنان این مجموعه شریف تبریک عرض می نمایم.

بی‌شک قوه قضاییه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام، در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب،کرامت انسانی، اقامه قسط، بسط عدالت، احیاءحقوق عامه و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی از جایگاه سترگ و راهبردی برخوردار بوده و سپردن زمام امور و ریاست این قوه به آن شخصیت ارجمند، وارسته، انقلابی و مصمم که با قاطعیت مسلم و کم‌نظیر، در پیگیری تدابیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر لزوم تحول و انگیزه‌ای مضاعف در قوه قضاییه برای آغاز پرقدرت دوران جدید زیبنده انقلاب اسلامی، طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر را رقم زده است، روح امید و اعتماد در دفاع از مظلومان و ستاندن حقوق شهروندان، پاکسازی میهن اسلامی از لوث وجود پلید تبهکاران و قطع دست مفسدان و تعرض کنندگان به حقوق حاکمیت و ملت، را به کالبد جامعه فهیم ایران  اسلامی دمیده است.

با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام و انقلاب در جنایت تروریستی منافقین کور دل در  هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و اعلام آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی ، برقراری امنیت ، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان ، دوام توفیق جنابعالی و مجموعه خدوم و متعهد قضایی کشور در تحقق این رسالت خطیر ،تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)و پیروی و کاربست تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخورد با مجرمان قوه قضائیه قوه قضاییه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت