Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حجت الله ایوبی دبیر کمسیون ملی یونسکو _ ایران در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری شورای اسلامی استان تهران و کمیسیون ملی یونسکو گفت : ما با معرفی فرهنگ غنی خود می توانیم از غرق شدن جوانان در فرهنگ غرب جلو گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر ایوبی ضمن گرامیداشت دهه کرامت در حاشیه مراسم آیین امضاء تفاهم نامه همکاری شورای اسلامی تهران و کمسیون یونسکو _ ایران گفت : ما از این بنا ها در ایران کم نداریم ولی یک پیام هم دارد که این بنا را در دوره ایلخانیان مغول که برای نابودی ایران آمده بودند  ساختند  که خود حاصله دین اسلام و تشیع است 

وی افزود: فرهنگ ایران  بسیار غنی و توانمند بود که آنها را جذب کرد و بناهایی را ساختند با نام ائمه ما و ما به این بنا ها در حال حاضر افتخار می کنیم و کسانی که برای از بین بردن این فرهنگ آمدند خود در این فرهنگ غنی هضم شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمسیون یونسکو _ ایران در ادامه سخنان خود اظهار داشت : در ورامین بناهای بسیاری است که هرکدام برای آبادانی یک شهر یا حتی یک کشور کافیست و من خوشحالم که می بینم مسئولان ورامین اهمیت این میراث کهن را میدانند و باید بتوانیم این ثروت عظیم را به بهترین شکل ممکن معرفی کنیم برای اینکه جوانان ما به سوی  فرهنگ غرب نروند  و فرهنگ غنی خود را بشناسند .

دکتر ایوبی عنوان داشت : خوشحالم که در مدیریت شهری ورامین فرهیختگی را دیدم ما امروز آمدیم تا به عنوان دبیر کمسیون ملی یونسکو در کنارتون باشیم و با تمام توان کمک میکنیم تا این ثروت و سرمایه تاریخی که فقط برای ورامین نیست بلکه برای کشور است به تمام دنیا شناخته شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۰۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران