Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش وبگاه صهیونیستی «جوئیش‌کرونیکل» حاکی است «مرکز اسلامی انگلستان» بعد از شهادت سردار سلیمانی طی عملیات تروریستی آمریکا، اقدام به برگزاری مراسمی برای گرامی‌داشت یاد ایشان کرده بود. 

یکی از سخنرانان این مراسم از سردار سلیمانی به عنوان «شهید کبیر» یاد کرده است. «سید هاشم موسوی»، مدیر این مجموعه در وب‌سایت  «مرکز اسلامی انگلستان» هم به تمجید از ایشان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون امور خیریه دولت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده یک هشدار رسمی برای «مرکز اسلامی انگلستان» ارسال کرده است. 

در بیانیه این کمیته ادعا شده سخنران این مراسم به دلیل تمجید از سردار سلیمانی ممکن است مرتکب جرم شده باشد. همچنین از مرکز اسلامی انگلستان خواسته شده محتوای منتشر شده روی وب‌سایت خود را مورد بازبینی قرار دهند. 

ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه سال جاری طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله «ابو مهدی المهندس»، نائب رئیس سازمان حشدالشعبی عراق را به شهادت رساند. 

311311

کد خبر 1402340

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انگلیس شهید سپهبد قاسم سلیمانی مرکز اسلامی انگلستان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، داوود سلیمانی گفت: آتش سوزی ترانس برق در نیروگاه رامین اهواز به علت اتصالات و شوک الکتریکی ناشی از طوفان و بارندگی شدید رخ داد و بلافاصله توسط گروه‌های آتش نشانی مهار شد.   وی افزود: در این حادثه هیچگونه خسارت جانی و یا آسیب به همکاران وارد نشده و خسارات فنی توسط تیم‌های تخصصی نیروگاه و شرکت بیمه در دست بررسی است.   سلیمانی ادامه داد: آتش سوزی رخ داده هیچ خللی برای شبکه برق ایجاد نکرده و نمی‌کند و هم اکنون عملیات جایگزینی ترانس جدید در حال اجراست.   گفتنی است؛ این واحد نیروگاهی بدلیل تعمیرات اساسی از پاییز سال گذشته از مدار خارج بوده و طبق برنامه ریزی‌های قبلی مقرر است پیش از آغاز تابستان وارد مدار شود.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس