Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک دفاعی تیم ملی گفت: امیدوارم با صعود به جام جهانی دل مردم را شاد کنیم.

سعید عزت‌الهی، هافبک دفاعی تیم ملی، درباره حضورش در تمرینات تیم ملوان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ‌های خارجی به ایران آمدم و فرصتی هم فراهم شد که بتوانم به تیم سابقم و دوستانم در ملوان سر بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان در برهه حساسی قرار دارد اما امیدوارم از این شرایط به سلامت عبور کند و برای فصل بعد با برنامه‌ریزی بهتری در لیگ حاضر شود.

او در مورد عملکرد اکبر میثاقیان، سرمربی تیم ملوان، توضیح داد: میثاقیان کارنامه مشخصی دارد و تیم‌های زیادی را به لیگ  برتر آورده است. به نظرم مربی‌ای نیست که نیاز به تعریف و تمجید من داشته باشد.

هافبک تیم‌ملی اضافه کرد: مشکلات و موانعی که در سال‌های اخیر به وجود آمد باعث شد ملوان از جایگاه واقعی خود فاصله زیادی بگیرد. اما الان با بازیکن‌هایی که به تیم اضافه شده و حمایت‌های که از مسئولین انتظار می‌رود احتمال حضور مجدد آن در سطح اول کشور وجود دارد. امیدوارم این اتفاق را در فصل آینده شاهد باشیم.

عزت‌الهی در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم‌ملی ایران گفت: تیم‌ملی الان در برهه حساسی است و ما هم منتظریم زمان برگزاری اردوها مشخص شود. امیدوارم بتوانیم بازهم به جام جهانی صعود کنیم و دل مردم را با این اتفاق شاد کنیم./ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فوتبال اسکوچیچ ملوان سعید عزت الهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان

۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.

امروز هم پرسپولیس دوبار بازی برده در زمین اراک را با تساوی عوض کرد، و در ضربات پنالتی حذف شد. نتایج سایر رقابت‌های امروز را ببینید:

 

مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو

 

فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر

 

هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی(گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون

 

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم

تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)

گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن

 

ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا

 

استقلال ملاثانی یک - سپاهان دو (نتیجه نهایی)

گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ برای سپاهان و رامین رضاییان دقیقه ۱۱۸ - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

 

سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است