Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت رسمی  باشگاه موناکو  بر اثر حادثه در بخشی از سایت مرکز آموزش La Turbie روز دوشنبه حدود ساعت ۲ بعد از ظهر اتفاق افتاد و باعث کشته شدن یکی ار کارگرانی شد  که در یک شرکت پیمانکاری  با این باشگاه همکاری می کردند.
در حالی که کار محافظتی روی صخره در حال انجام بود، یک تکه سنگ از صخره جدا شد و باعث مرگ این کارگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این حادثه در مناطقی از محل ساخت و ساز غیرقابل دسترس برای عموم، کارکنان و بازیکنان AS موناکو، دور از فضاهایی که به ورزش و فعالیت های پزشکی اختصاص یافته است، رخ داده است.
باشگاه موناکو  اعلام کرد که حمایت کامل خود را  از خانواده قربانی انجام خواهد داد.

سایت باشگاه موناکو به همین مناسبت برای احترام به این قربانی ارم سایت خود را در متن این خبر  به رنگ مشکی در آورده است

زمین تمرینی تیم فوتبال موناکو فرانسه در ارتفاعات کوهستانی قرار دارد. از ویژگی‌های این زمین وجود منظره‌ای زیبا و هوایی سالم برای بازیکنان تیم موناکو است.

دادگاه‌های کشور فرانسه در حال رسیدگی به این پرونده هستند. این پرونده ممکن است برای این تیم فرانسوی محرومیت‌هایی را به دنبال داشته باشد.

از تعدادی از زمین شناسان دعوت شده است تا وضعیت امنیت منطقه را بررسی کنند. این حادثه ممکن است دوباره رخ دهد و دردسرهای بیشتری برای موناکویی‌ها داشته باشد.

کد خبر 524527 برچسب‌ها فوتبال - لیگ فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اکبر قائمی گفت : به مناسبت هفته زمین پاک زمینهای اطراف سایت زباله شهرستان نقده توسط شهرداری و همکاری کارشناسان و مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پاکسازی شد.

وی یکی از اهداف این برنامه را ساماندهی کلی سایت زباله شهری با نظارت اداره محیط زیست این شهرستان و کمک به بهبود وضعیت محیط زیست در شهرستان نقده عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند