Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رسانه‌ها دوشنبه شب به وقت تهران از پهلو گرفتن  ششمین کشتی  باری خطوط کشتیرانی ایران در بندر «لاگوئرا» در ونزوئلا، کشور واقع در آمریکای جنوبی خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از وبگاه «مریین ترافیک» کشتی باری «گلسان» متعلق به خطوط کشتیرانی ایران بعد  از 36 روز دوشنبه در بندر لاگلوئرا پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر سفارت ایران در ونزوئلا  در توییتی تایید کرد که این کشتی باری حامل مواد غذایی جهت افتتاح نخستین فروشگاه بزرگ ایران در ونزوئلا است. سفارت ایران در ونزوئلا اعلام کرد که هدف دیگر این ماموریت تداوم روابط دوستانه بین دو کشور است.

«حجت الله سلطانی» سفیر ایران در ونزوئلا روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبری «المیادین» گفت که ششمین کشتی ایرانی که به سوی ونزوئلا در حال حرکت بوده و حامل مواد غذایی است.

ایران از ماه آوریل(اردیبهشت) تاکنون 5 فروند نفتکش که مجموعا حدود 1.5 میلیون بشکه بنزین حمل می‌کردند را به ونزوئلا ارسال کرده است.

وبگاه شبکه خبری «تله سور» نیز به مصاحبه سفیر ایران با رسانه‌های ونزوئلایی در روز دوشنبه اشاره کرد. حجت الله سلطانی تایید کرد  که بار حامل این کشتی ایرانی مواد غذایی است و قرار است ایران یک فروشگاه در این کشور افتتاح کند.

سلطانی در این مصاحبه گفت: «این کشتی که در 15 مه (جمعه 26 اردیبشهت) از بندر عباس عازم ونزوئلا شد  اینک در حال نزدیک شدن به بندر لاگوئرا است.»

جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده که این حق را دارد با هر کشوری در جهان روابط تجاری داشته باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشتی مواد غذایی ونزوئلا فروشگاه ایران در ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)

 

 

 

منبع :فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کل‌کل دیدنی نیما شعبان‌نژاد و نعیمه نظام‌دوست؛ بشین خانم محترم! (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در فیلم «دایره زنگی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • تصاویری زیرخاکی از اولین مصاحبه حرفه‌ای مهران مدیری! (فیلم)
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )