Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@19:33:01 GMT

اینستاگرام فیلتر شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۱۳۹۱

اینستاگرام فیلتر شود

پس از حضور وزیر ارتباطات در مجلس و حرف‌هایی که درباره پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود دیروز ‏حسن نوروزی، نماینده مجلس فیلتر کردن اینستاگرام را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس جدید اعلام کرد و گفت: «مجلس یازدهم به جد دنبال فیلتر اینستاگرام است.






فضای باز اینستاگرام و تلگرام تهدیدی برای جوانان است و این برای نظام شکنندگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون حقوقی شکل گیرد به جد دنبال فیلتر اینستاگرام خواهیم بود.» البته روح الله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه مجلس پس از این اظهارنظر گفت: «مجلس اولویت‌های مهم‌تری از محدودسازی فضای مجازی دارد.»، این اظهارنظر دوباره بحث فیلترینگ و آسیب‌های آن و خراب شدن بازار کسب و کارهای کوچک را داغ کرد: «‏من از الان دلم داره‌ واسه کسب و کارای کوچیک و با کیفیت که فروش‌شون از طریق ‎اینستاگرام هست خییییلی می‌سوزه»، «‌‎اینستاگرام هم ‎فیلتر بشه دیگه با خیال راحت با وی پی آن روشن می‌ریم اینستا»، «‏دلار ۲۰ تومن هم رد کرده، بعداً مجلس انقلابی بحثش فقط درباره فیلترینگ اینستاگرام و...است»، «می خواهید اینستاگرام را ‎فیلتر کنید؟ میلیون‌ها نفر مستقیم و غیر مستقیم از این سیستم کسب درآمد می‌کنند؟ با ‎بیکاری چه خواهید کرد؟ ‎اقتصاد دیجیتال را درک می‌کنید؟ هیچ کس نمی‌تواند جلوی آینده را بگیرد، آینده اقتصاد دیجیتال است»، «‏خدا رو شکر که ‎مجلس انقلابی بعد از حل مشکلات معیشتی مردم و کنترل بازار ارز الان به مسأله بزرگترین دغدغه جامعه ایرانی یعنی فیلترینگ ‎اینستاگرام پرداخته‌اند»، «یه هفته می‌خوان ازدواج اجباری کنن هفته بعد می‌خوان اینستاگرام فیلتر کنن، من فکر کنم حزب مامانا دارن تو مجلس لابی می‌کنن.»، «‏ولی چیزی که می‌شه با قطعیت گفت اینه که فیلترکردن اینستاگرام به ضرر فروشگاه ها و بیزنس‌های شخصی و کوچیکه. یه بار دیگه هم اینا موقع فیلتر شدن تلگرام ضربه خوردن.»، «‏یکی نیست به این بگه بی‌پولی و فشار اقتصادی تهدید برای جوانانه نه تلگرام و اینستاگرام!»، «‏باید یک خواهش از شرکت توئیتر و اینستاگرام بکنیم که تمام افرادی که باعث و بانی فیلترینگ در ایران هستن اکانت‌ها شونو در توئیتر و اینستاگرام حذف کنه تا حق پخش مطالب رو  نداشته باشند. والا ما مردم رو محروم می‌کنند خوب خودشون رو هم محروم کنید و صفحه‌ها شونو حذف کنید».




 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد

آفتاب‌‌نیوز :

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خودش در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. 

امید عالیشاه نوشت: چه اسفند‌ها دود کردیم برای تو.‌ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روز‌ها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم