Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زرگوش با اشاره به الزام دستگاه‌ها مبنی بر اجرای دو پروژه بودجه ریزی عملیاتی و قیمت تمام شده توسط سازمان برنامه و بودجه، افزود: اجرای پروژه قیمت تمام شده سرویس‌ها و خدمات در شرکت ملی پست از سال ۹۷ آغاز شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست در سال ۹۷ با طراحی نرم افزار قیمت تمام شده، کار محاسبه و عملیات مالی فرایند‌های پستی آغاز شد و در ادامه در سال ۹۸ عملیات مالی مربوط به ترافیک و درآمد شبکه تا سطح استان‌ها در قالب این نرم افزار پیاده سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، امسال با توسعه و به روزرسانی نرم افزار و با همکاری مشاورانی از دانشکده پست و مخابرات، اجرای پروژه قیمت تمام شده تا سطح نقطه ارائه خدمت در دفاتر پستی سراسر کشور در دست اقدام است.

عضو هیئت مدیره هدف از اجرای این پروژه را ثبت و محاسبه مکانیزه هزینه، تدوین مکانیزم‌های یکپارچه پرداخت، حسابداری عملیاتی، ثبت مکانیزه و مدیریت متمرکز قرارداد‌های هزینه‌ای و محاسبه برخط قیمت تمام شده خدمات، عنوان کرد.

بیشتر بخوانید

اجرای پروژه GNAF گام مهمی در راستای اهداف دولت الکترونیک است

زرگوش افزود: توجه به رویکرد اقتصادی و تلاش به منظور دریافت امتیازات مربوط به جبران زیان ناشی از ارائه خدمات پایه پستی با توجه به تکلیف مشخص شده در قانون اساسنامه شرکت ملی پست، یکی دیگر از اهداف مهم اجرای پروژه قیمت تمام شده است.

راهبر معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی و توسعه مدیریت در ادامه به پروژه بودجه ریزی عملیاتی نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه، همان بودجه برنامه‌ای به شکل پیشرفته‌تر است که به نحو دقیق‌تر و روشن‌تری، اجرای برنامه‌ها از دیدگاه هزینه و فایده را تجزیه و تحلیل می‌کند.

وی اظهار داشت: بودجه ریزی عملیاتی به عنوان یک نظام مدیریتی، به منظور بالابردن سطح کارایی و اثربخشی مصرف منابع سازمانی را مورد توجه جدی قرار می‌دهد. در این نظام، اعتبارات بودجه‌ای بر مبنای عملکرد واحد‌های سازمانی در راستای تولید خروجی‌ها (محصولات- خدمات) تخصیص می‌یابد.

او با اشاره به اجرای طرح پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) برای همکاران بخش توزیع شبکه پستی، افزود: سامانه پرداخت بر مبنای عملکرد برای سایر بخش‌های عملیات پستی اعم از کارکنان قبول، آماده سازی و رهسپاری نیز در آینده نزدیک توسط معاونت فنی و بازرگانی طراحی و پس از آماده سازی، اجرایی خواهد شد.

عضو هیئت مدیره در ادامه موضوع اجرای چارت سازمانی را نیز یادآور شد و گفت: چارت جدید به تصویب مجمع عمومی سهام داران شرکت ملی پست و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده است و در حال حاضر در مرحله تایید سازمان امور اداری و استخدامی کشور است که در صورت تایید این سازمان، به زودی اجرایی خواهد شد.

زرگوش افزود: ساختار تفضیلی که مربوط به کل ساختار نیروی انسانی شبکه است نیز با همکاری مدیران واحد‌های اجرایی استان‌ها در مرحله آماده سازی است که امیدواریم تا پایان سال، این ساختار نیز نهایی و در سطح شبکه اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت پست شرکت ملی پست مرسوله پستی مرسولات پستی دنیای ارتباطات پروژه قیمت تمام شده اجرای پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دراین نشست با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوربه گیلان گفت: مدیران استان باید با هم افزایی وبرنامه ریزی بدون عجله مشکلات و موانع پیشرفت استان را احصا و در سفر رییس جمهور آنها را پیگیری و مطالبه کنند.

ابراهیم نجفی با اشاره به مشکلات زیرساختی گیلان گفت: به رغم تلاش مسئولان ، اما در حوزه کشاورزی ، اقتصاد دریامحور ، اشتغال و دیگربخش‌ها مشکلات و موانع پیشرفت وجود دارد که باید برای رفع آنها اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی همچنین تعیین قیمت خرید تضمینی برنج را از مطالبات مهم استان گیلان از دولت دانست و افزود: در سفر رییس جمهور به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان هم در این نشست با تاکید برتسریع بخشی طرح‌های مهم استانی وشهرستانی گفت: باید برای جذب اعتبارات طرح‌های مهم واولویت داربررسی و مشخص شود.

محمد رضا رستمی افزود: برگزاری این نشست‌ها می‌تواند به همفکری بیشتر برای توسعه استان و شفافیت اعتبار بخشی به طرح‌ها کمک کند.

همچنین در این نشست آقایان احمدی سنگری، سید علی آقازاده و جبارکوچکی نژاد نمایندگان مردم شهرستان رشت وخمام، حسن محمد یاری نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال، سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا و رسول فرخی نماینده لاهیجان و‌سیاهکل در مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها خود را در خصوص رفع موانع توسعه استان بیان کردند.

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد