Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رسیدگی به این پرونده از بیستم خرداد امسال به‌دنبال اعلام مرگ مشکوک پسر ۲۶ ساله‌ای به نام وحید درخانه پدری اش شروع شد. اما تیم پزشکی اعلام کردند که پسرجوان در اثر فشار به عناصر حیاتی گردن به کام مرگ فرورفته است؛ بنابراین تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی شهر ملارد در محل جنایت حضور یافتند و تحقیقات برای رمزگشایی از این جنایت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دقایقی بیشتر از این تحقیقات نگذشته بود که پدر وحید لب به اعتراف گشود و گفت: من پسرم را کشتم. وحید از همان دوران کودکی مبتلا به بیماری اختلال شخصیت بود. در سن ۱۴ سالگی او را پیش روانپزشک بردیم مدام از مدرسه فرار می‌کرد همیشه همکلاسی‌هایش از دست آزار‌های او کلافه بودند بزرگ‌تر که شد به سربازی فرستادمش، اما نتوانست دوران خدمتش را تمام کند و فرار کرد بعد شروع به مصرف مشروبات الکلی کرد آنقدر مشروب می‌خورد که از حالت عادی خارج شده و من و مادرش را کتک می‌زد حتی یکبار دست مادرش را با زغال سوزانده بود.

مرد میانسال که از قتل پسرش ابراز پشیمانی نمی‌کرد، گفت: پسر بزرگم تحصیلکرده و مهندس است، ازدواج کرده و زندگی مستقلی دارد، اما وحید برعکس او با کارهایش آبروی مرا برده بود.

شب حادثه وقتی به خانه آمد آنقدر مشروب مصرف کرده بود که حالت عادی نداشت ناگهان به سراغ مادرش رفت می‌خواست او را کتک بزند که با او گلاویز شدم وقتی می‌خواستم مانع کتک زدن همسرم بشوم وحید به پنجره برخورد کرد وکتف اش دراثر شکستن شیشه زخمی شد. درهمین حال که داشتم با شال مادرش شانه‌اش را پاک می‌کردم او به من حمله کرد من هم با همان شالی که دستم بود خفه‌اش کردم.

این متهم که به گفته خودش با کارگری زندگی‌اش را تأمین کرده، گفت: یک عمر با آبرو زندگی کردم، اما وحید در محل و بین دوست و آشنا برایمان آبرو نگذاشته بود. بدین ترتیب بعد از اعترافات متهم، وی بازداشت شد و پرونده بزودی با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پسر ملارد قتل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر

 در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی این ضایعه را به وی و اعضای بیت امام خمینی تسلیت گفتند.

آنگونه که جماران روایت کرده، مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسسه حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح دیروز پس از طی دوره ای بیماری در گذشت.

سیدحسن خمینی و سیدیاسر خمینی نیز در این مراسم حضور داشتند و سیدحسین خمینی را در میزبانی از مهمانان همراهی می کردند.

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • تصاویری متفاوت از سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • (ویدئو) وقتی بچه گوریل از قلقلک دادن توسط مادرش لذت می‌برد