Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه ایران از حق خود نخواهد گذشت، بیان داشت: اروپایی‌ها با این اقدام به نوعی خاک بر روی برجام ریختند، یعنی فاتحه برجام با این اقدام شورای حکام به صراحت خوانده شد.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: پیشنهاد مذاکره مجدد ترامپ به ایران بدین معناست که رئیس جمهور احمق آمریکا درصدد درست کردن یک وجه‌ای برای خود است تا بتواند پیروز انتخابات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ترامپ یک دقل باز عجیبی است که نباید به حرف‌های آن اعتماد کرد، ادامه داد: آمریکا هیچگاه به فکر منافع دیگر ملت‌ها و علی الخصوص ایران نبوده و نیست بلکه منافع خود را به منافع سایر کشور‌ها ترجیح می‌دهد.

نماینده تهران گفت: با اقدام اخیر کشور‌های اروپایی در تصویب قطعنامه علیه ایران این موضوع را ثابت کرد که کشور‌های غربی غیر قابل اعتماد هستند، از این رو مردم ایران و مجلس شورای اسلامی مخالف مذاکره مجدد با آمریکا و اذناب آن‌ها یعنی اروپا هستند.

میرسلیم افزود: در این مرحله ایران باید کاری انجام دهد که آگاهی کشور‌هایی که دراین زمینه رای دادند بیشتر شود و بدانند که اقدامی که انجام دادند انتهایی ندارد و چیزی عایدشان نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ایران از حق خود نخواهد گذشت، گفت: اروپایی‌ها با این اقدام به نوعی خاک بر روی برجام ریختند، یعنی فاتحه برجام با این اقدام شورای حکام به صراحت خوانده شد.

میرسلیم ادامه داد: با این اقدام اروپایی‌ها متوجه نمی‌شویم که چرا دولت باز اصرار به انجام تعهداتش در برجام دارد. به نوعی برجام آبروی دولت است که نمی‌خواهد آن را از دست دهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت هفت سال از عمر خود را تلف تحقق برجام کرده است، گفت: دولت به غیر از برجام دستاورد دیگری ندارد یعنی در این چند سال فقط وقت کشور را تلف کرد.

وی خاطر نشان کرد: با تصویب قطعنامه شورای حکام علیه ایران این امکان وجود دارد که پرونده ایران به مرحله بعد یعنی شورای امنیت سازمان ملل برود که در آنجا مطمئنا کشور‌های دوست مانند روسیه و چین این اقدام ناروا را رد خواهند کرد.

میرسلیم در پایان تصریح کرد: اقدام شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی به هیچ عنوان درست نبود و نباید این حرکت را انجام می‌دادند یعنی نباید بازیچه دست آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شدند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس یازدهم آمریکا اروپا برجام میرسلیم شورای حکام کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان