Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان کاظمی بازیکن بسکتبال کشورمان که اسلم دانکش در نظرسنجی فیبا به عنوان بهترین دانک یک دهه اخیر آسیا - اقیانوسیه انتخاب شد، در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این انتخاب بیان کرد: خوشحالم که این افتخار نصیب من و کشورمان شد و بالاخره یک حرکت از یک جوان ایرانی، به عنوان دانک برتر یک دهه اخیر فیبا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مردم تشکر می کنم که از من حمایت کردند و بدون حمایت آن‌ها این کار شدنی نبود.

کاظمی که حالا با این انتخاب به مرحله نهایی این نظرسنجی راه یافته است، درباره این مرحله گفت: مرحله نهایی بسیار سخت است، زیرا جنگ بین قاره ها است و MVP لیگ بسکتبال NBA (یانیس آنتتوکومپوی یونانی) هم در این مرحله حضور دارد و دانک این بازیکن یونانی به عنوان دانک منتخب اروپا انتخاب شده است، اما با حمایت مردم همه چیز ممکن است. نظر سنجی این مرحله هم زمانی که شروع شود، امیدوارم مردم باز هم حمایت کنند، هیچ چیز غیرممکن نیست.

او افزود: خیلی از دوستانم به من گفتند که تو دانک‌های خیلی بهتر از این دانکی که توسط فیبا انتخاب شد هم داشتی، چرا این دانک را انتخاب کردند؟ خودم هم نمی‌دانم چرا این دانک از من انتخاب شده است؟ البته این دانک خیلی خوبی بود، اما من دانک‌های بهتری هم داشتم که فیبا ترجیح داد این حرکت را انتخاب کند.

بازیکن تیم مهرام از حمایت‌های مردم و خانواده اش تشکر کرد و اضافه کرد: از حامد حدادی و بقیه بچه‌ها هم تشکر می‌کنم که به خوبی من را حمایت کردند.

کاظمی که چندی قبل با انتشار ویدئویی از کم توجهی به او در رابطه با این نظرسنجی فیبا و توجه بیش از حد به فوتبالیست‌ها ناراحت شده و به این مسئله انتقاد کرده بود، در این رابطه اظهار داشت: من بحثم این بود که اگر یک بازیکن معمولی فوتبال یک گلی زده که به عنوان گل ماه در یک کشوری که صاحب فوتبال نیست، انتخاب شده بود، بسیار سر و صدا می‌کرد و رسانه‌ها آن را به طور کامل پوشش می‌دادند، اما این دانک من که در بین دانک‌های برتر آسیا و اقیانوسیه و حالا بین قاره‌ای قرار کرفته، خیلی معمولی برخورد شد و انگار اتفاقی عادی رخ داده است.

اسلم دانک ارسلان کاظمی در مسابقات انتخابی بین قاره‌ای المپیک ۲۰۱۶ مقابل یونان زده شد. در آن سال تیم ملی کشورمان المپیکی نشد، اما امسال موفق شدیم جواز حضور در المپیک را کسب کنیم که البته ارسلان دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود. این بازیکن ۳۰ ساله درباره اینکه هنوز امیدوار به حضور در المپیک است یا خیر، بیان کرد: چند سال قبل از رفتن به المپیک نسبت به این بار تفاوت زیادی داشت. آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک بازی کند. المپیک بالاترین سطح ورزشی دنیاست و من هم هر وقت به تیم ملی دعوت شدم مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی بودم و هیچوقت نگفتم نمی آیم بازی کنم. اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم، صد در صد در خدمت تیم ملی خواهم بود.

مهاجم تیم بسکتبال مهرام درباره بازی‌های لیگ نیز بیان کرد: لغو لیگ برتر برای باشگاه مهرام ناراحت کنند بود، ما همه زورمان را برای مرحله پلی آف گذاشته بودیم و همه بازیکنان برای این مرحله آماده شده بودند و بازیکن خارجی هم اضافه کرده بودیم که البته لیگ لغو شد. به نظر من فدراسیون با نیمه تمام گذاشتن لیگ، بهترین کار را کرد، زیرا ادامه لیگ نیازمند انجام تست‌های متعدد کرونا از بازیکنان بود که برای باشگاه‌ها هزینه زیادی داشت. باشگاه‌ها در ایران درامد زیادی ندارند و عاقلانه‌ترین کار همین تعطیلی لیگ بود. امیدوارم فصل آینده تیم‌ها با قدرت بیشتری در لیگ حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: 

کاظمی برترین اسلم دانک دهه آسیا را زد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بسکتبال فدراسیون بسکتبال انتخاب شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد

شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، را کسب کند تا شیر‌های جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری، چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول