Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه افزایش تولید گندله ۸درصد، آهن اسفنجی ۲۵ درصد و تختال ۳ درصد در گروه مبارکه طی سال جاری رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، حمیدرضا عظیمیان در نشست کنترل مدیریت ایمیدرو که با حضور خداداد غریب‌پور رئیس هیأت عامل ایمیدرو برگزار شد، افزود: امسال در بازار داخلی ۱۵ درصد رشد رقم درآمد خواهیم داشت و صادرات این شرکت ۳۶ درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته بیش از ۷ میلیون تن فروش داشته‌ایم و میزان صادرات سال گذشته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن بوده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به مهم‌ترین طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، گفت: پروژه الکترود گرافیتی شرکت نوین الکترود اردکان دارای بودجه حدود ۳۳۰ میلیون یورو است که فاز نخست آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مشارکت در طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس از طریق شرکت فولاد هرمزگان و نیز مشارکت در طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقه آزاد چابهار در دستور کار شرکت است.

عظیمیان گفت: پروژه نورد گرم ۲ با اشتغال‌زایی هزار نفر و همچنین احداث واحد تولید کنسانتره فولاد سنگان با ظرفیت ۵ میلیون تن، از دیگر طرح‌های کلیدی مبارکه محسوب می‌شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به برنامه‌های پژوهشی این مجموعه، گفت: تأسیس مرکز نوآوری تحول دیجیتال گروه فولاد مبارکه (مشترک با دانشگاه تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، بومی‌سازی ۱۲۰۰ متریال کد استراتژیک، پیچیده و تحریمی برای نخستین بار و همچنین بومی‌سازی فرآیند اسکین پاس سبا، عملکرد گروه مبارکه در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری است.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: آهن اصفهان تولید توسعه فولاد مبارکه افزایش صادرات مدیرعامل فولاد مبارکه فولاد مبارکه میلیون تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد