Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیـم پرسا در اولین جلسه کارگـروه استانی کاهـش آسیب های اجتماعی در حوزه فضای مجازی، اظهارکرد: ضریب نفوذ اینترنت و استفاده شهروندان از فضای مجازی روز به روز بیشتر می شود و افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند هم ساعات زیادی را در این فضا می گذرانند.

وی افزود: همزمان با افزایش سطح دسترسی به اینترنت پرسرعت و بالارفتن تعداد کاربران، میزان جرائم هم افزایش یافته که در این راستا اقدام در جهت کاهش آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی هم بیشتر از قبل احساس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسا تصریح کرد: آمار جرائم در سال ۹۸ و ماه های ابتدایی سال جاری نشان می دهد جرائم برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اشخاص، کلاهبرداری رایانه ای و هتک حیثیت و نشر اکاذیب در صدر جرائم به وقوع پیوسته در استان گلستان است که البته در سال جاری میزان وقوع جرم برداشت از حساب اشخاص پس از راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف کاهش چشمگیری داشته است.

کد خبر 4955991

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس فتا گرگان جرایم سایبری نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین گرگان شیوع کرونا آتش سوزی ایلام مواد مخدر سازمان تبلیغات اسلامی استانداری سمنان بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی معاون فنی و اجرایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار در بازدید از یکی از مزارع پرورش گل محمدی در روستای کلاته اقا زاده سبزوار و کارکاه فراوری اقای فایقی گفت: برداشت گل محمدی از سطح ۳۵ هکتار از گلستان‌های شهرستان سبزوار آغاز شده است. 

امراله شمس با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان گیاهان دارویی است افزود: تقریباً اکثر گونه‌های گیاهان دارویی در این شهرستان امکان کشت و تولید دارند

وی گفت: سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان سبزوار ۳۵ هکتار و متوسط عملکرد آن در هکتار ۳ هزار کیلوگرم گل‌تر است. 

شمس پیش بینی کرد: در سال جاری در مجموع بیش از ۱۰۰ تن گل از گلستان‌های گل محمدی شهرستان سبزوار برداشت شود.

 مسئول واحد باغبانی شهرستان سبزوار هم گفت: گل محمدی به صورت قلمه و پاجوش از اوایل مهر ماه تا اواسط آبان ماه کشت و از اواسط اردیبهشت تا خرداد ماه به صورت گلبرگ و غنچه برداشت می‌شود.

 محمد عظیمی نژاد افزود: گل محمدی گیاهی کم آب بر است که نیاز آبی آن در هر منطقه متفاوت است و در این شهرستان به ۳ تا ۵ مرحله آبیاری نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان سبزوار
  • برداشت گل محمدی از گلستان های کاشان