Web Analytics Made Easy - Statcounter

نذری با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «حجاب و عفاف» در دهه کرامت برگزار می شود، گفت: در راستای بزرگداشت دهه کرامت در نظر داریم مسابقه حفظ سوره «یاسین و نور» را در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) برای گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال برگزار کنیم.

«مریم نذری» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در نظر دارد به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشنی به صورت مجازی و حضوری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در ادامه بیان کرد: جشن روز دختر به صورت مجازی برگزار می شود و والدین می توانند عکس از دختران خود با #دختر دلبندم و #فدای دخترم با تزئینات لازم و حفظ شئونات اسلامی تهیه و برای ما ارسال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند همچنین در دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «حجاب و عفاف» را برگزار می کند، افزود: در راستای اجرای این مسابقه نیز نمایشگاه عکس عفاف و حجاب را در مسجد بر پا کرده ایم.

 

نذری به برگزاری مسابقه حفظ قرآن توسط کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند اشاره کرد و گفت: مسابقه حفظ سوره یاسین و نور در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) برای گروه سنی 5 تا 18 سال برگزار خواهیم کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در پایان اظهار داشت: شب میلاد امام رضا(علیه السلام) جشنی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار خواهیم کرد و به اسامی رضا و معصومه هدایی تقدیم می کنیم.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال

فراخوان مسابقه عکاسی عکس سال فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این راستا رهبر جعفری مربی فرهنگی کانون استان قزوین به عنوان برگزیده معرفی شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان عکس سالِ کانون انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معاونت فرهنگ کانون ارسال کنند.

اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد