Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید رازانی با اشاره به معضل سد معبر در سطح شهر خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از تکالیف شهرداری بحث سد معبر است که در همین راستا مکاتباتی انجام و برنامه‌هایی ارائه شد، ولی کار باید مستمر و مداوم باشد نه به صورت مقطعی که نتیجه‌ای حاصل نشود.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر جهت ساماندهی دستفروشان باید بازارچه‌های محلی را تشکیل دهد که بر همین اساس شهرداری و شورای شهر باید جهت رفع مشکل سد معبر برنامه سالانه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان خرم‌آباد با اشاره به موضوع تیر اندازی‌ها در استان عنوان کرد: در راستای پیشگیری از تیراندازی‌ها جلسات متعددی با سپاه، اطلاعات و نیروی انتظامی برگزار شده و همچنین افرادی که اقدام به خرید و فروش سلاح می‌کنند شناسایی و مجازات‌های بیش از ۱۰ سال حبس لحاظ خواهد شد.

وی بیان کرد: جهت برخورد با متخلفان در بحث تیر اندازی‌ها اخیرا با دادگاه هماهنگی شده که علاوه بر مجازات حبس مجازات تبعید نیز در نظر گرفته شود، ولی متاسفانه در بحث شناسایی متخلفان مشکل داریم، چون تیراندازی‌ها در ساعات پایانی شب انجام می‌گیرد.

رازانی گفت: برای حضور ماموران نیروی انتظامی در صحنه‌های ارتکاب جرم موضوع گله‌مندی مردم به نیروی انتظامی را اعلام کرده‌ایم بر همین اساس از مردم تقاضا داریم چنانچه مواردی از عدم حضور به موقع نیروی انتظامی دارند به صورت مستند به دفتر دادستان ارائه دهند.

وی با اشاره به امکان اعلام مفاسد اقتصادی از طرف مردم تصریح کرد: مردم چنانچه اخباری در رابطه با مفاسد اقتصادی دارند با جزئیات به اداره کل بازرسی ارائه دهند و همچنین می‌توانند موارد فساد را به صورت مستقیم و مکتوب بدون امضا به دادستان دهند و تا جایی که امکان دارد با جزئیات باشد که بتوانیم به صورت کلی ورود پیدا کنیم.

دادستان خرم‌آباد خاطر نشان کرد: در بحث حاشیه نشینی اقدامات بسیار خوبی در مرکز استان انجام شده و با حضور در این مناطق به مشکلات این مناطق رسیدگی می‌کنیم.

وی در رابطه با برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی اظهار داشت:جهت مقابله با تغییر کاربری اراضی به صورت مداوم دستور جمع‌آوری فنس‌ها، پی کنی‌ها و نصب آلاچیق برای جهاد کشاورزی صادر می‌شود.

رازانی با بیان اینکه شبانه وضعیت روشنایی جاده‌های استان را با حضور در جاده‌ها رصد می‌کنیم افزود: جهت بررسی وضعیت روشنایی جاده‌های استان شبانه از جاده‌های استان سر کشی می‌کنیم و بار‌ها در این رابطه تذکراتی به مسئولان مربوطه داده‌ایم و نمی‌پذیریم در مسیری که تیر چراغ برق است روشنایی نداشته باشیم.

دادستان خرم‌‎آباد عنوان کرد: جهت برگزاری جلسات دادگاه به صورت علنی نیازمند مجوز از تهران هستیم و قانون در مواردی اجازه داده است راجع به پرونده‌ها اطلاع رسانی شود.

وی در رابطه با وضعیت کارخانه پارسیلون بیان کرد: کارخانه پارسیلون در اختیار فردی بود که بر اساس خصوصی سازی این کارخانه را خریداری کرده، ولی توان کافی برای اداره اداره کارخانه را نداشت که از لحاظ قانونی قرارداد لغو شد و این کارخانه به دولت برگشت، ولی متاسفانه پس از برگشت کارخانه با حجمی از بدهکاری‌ها روبرو شدیم و این کارخانه به بانک صنعت معدن و شرکت زیر مجموعه واگذار شد.

رازانی گفت: کارخانه سیمان خرم‌آباد نیز از طریق فروش سهام و سرمایه گذار سرمایه‌اش تامین شده که از طرف دولت مساعدت و همکاری‌های لازم را با سرمایه گذار انجام شده، ولی به دنبال این هستیم سرمایه گذاری با بنیه مالی قوی‌تر در کنار سرمایه گذار فعلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر سرمایه گذاران با اتکا به منابع بانکی اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند که در عمل با مشکل روبرو می‌شوند تصریح کرد: سرمایه گذار هتل صخره‌ای به دلیل بدهی به بانک از طرف بانک اجراییه صادر شد که بر اساس این اجراییه هتل به سرمایه گذار جدید واگذار شد، ولی در حال حاضر به دلیل اختلاف بر سر عوارض شهرداری و همچنین زمین روی تپه با شهرداری و راه و شهرسازی با مشکل روبرو شده‌اند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان دستگیری نیروی انتظامی سرمایه گذار خرم آباد جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌های ترانزیتی، قاچاقچیان سوخت را شناسایی و در مجموع از آنها ۲۰ هزار و ۵۸۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی سوخت را دستگیر کردند.

او افزود: ارزش این سوخت‌های قاچاق پنج میلیارد و ۳۳۴ میلیون ریال است و قاچاقچیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان سوخت قاطع است و به قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشور را به خارج از مرز‌های استان انتقال دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود