Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سلیمان ریاحی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماهه نخست امسال ۷۹۰ نفر متخلف در حوزه مواد مخدر از جمله خرده فروش، قاچاقچی، معتاد و مصرف کننده در استان شناسایی و دستگیر شد که ۱۴۲ نفر از این تعداد خرده فروش بودند.

به گفته وی، محدوده  سنی افراد دستگیر شده ۱۵ تا ۷۴ سال است و ۹۸ درصد دستگیرشدگان مرد و ۲ درصد زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انهدام هفت باند تهیه و توزیع و مواد مخدر در این مدت و توقیف ۳۶ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیش از سه تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

ریاحی، با رد شایعاتی که در  فضای مجازی در خصوص مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی به منظور کاهش ابتلا به ویروس کرونا و یا افزایش مقاومت بدن در صورت ابتلا به این ویروس منتشر شده بود، اشاره کرد و گفت: این مطالب از سوی افراد سودجو در فضای مجازی منتشر شده است.

وی، با تاکید بر اینکه سوداگران مرگ و افراد سودجو به هر بهانه در حال سوق دادن افراد به خصوص جوانان و نوجوانان به سمت مواد مخدر هستند، اظهار داشت: این مطالب هیچ‌گونه پایه علمی ندارد و افراد نباید با شنیدن این اخبار فریب بخورند و پلیس به صورت جدی با این افراد برخورد می‌کند.

به گزارش ایرنا، محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری به عنوان ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۴۰ هزار تردد در این محورها انجام می‌شود.

برچسب‌ها مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی مواد مخدر چهارمحال وبختیاری انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه