Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خانجانیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار یاد شده به غیر از اعتبارات سال ۹۸ بوده و تنها به روستاهایی که در معرض خطر حوادث غیرمترقبه مانند سیل قرار دارند، تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: روستاهایی که اعتبار مناطق پرخطر برای آنها در نظر گرفته شده شامل اوانک، کوشدشت و خوبان در منطقه الموت، آزادده در تاکستان، دیدار در آوج و سنگان علیا در منطقه طارم سفلی واقع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول عمرانی، پروژه‌های در حال اجرای این روستاها شامل احداث دیوار حایل و ساحلی در رودخانه‌های عبوری آنها بوده و با میزان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، تا پایان مرداد ماه جاری نیز به پایان خواهد رسید.

خانجانیان ادامه داد: منابعی که از محل اعتبارات بحران برای مناطق پرخطر تخصیص پیدا می‌کند ناشی از وقوع حوادث غیرمترقبه می‌باشد و اعتبار تخصیص داده شده به ۶ روستای قزوین هم به علت وقوع سیل سال گذشته بود که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به رفع نواقص بستر برخی از رودخانه‌های سیل خیز و ایمن سازی آنها در روستاهای استان کرده است.

استان قزوین دارای ۸۳۲ روستای دارای خانوار است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین سیل رودخانه های کوهستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین سیل رودخانه های کوهستانی بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان قزوین سیل رودخانه های کوهستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

 زمین این پایگاه به مساحت ۳۰۰ متر مربع از سوی اهالی روستای حسن قشلاق به دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان اهدا شده است.

مجتبی فیض الهی فرماندار بهار همچنین گفت: پایگاه جاده‌ای فوریت‌های پزشکی روستای حسن قشلاق در زیربنای ۱۲۰ متر مربع و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

فرماندار بهار با بیان اینکه توسعه پایگاه‌های امداد و نجات در راه‌های پررفت و آمد روستایی از مطالبات روستاییان است، گفت: با توجه ویژه دولت سیزدهم شاهد توسعه روزافزون پایگاه‌های بهداشتی و درمانی از جمله پایگاه‌های جاده‌ای امداد و نجات هستیم که ایجاد آنها نقش مهمی در کاهش تلفات سوانح و حوادث دارد.

فیض الهی گفت: پایگاه جاده‌ای روستای حسن قشلاق پس از تکمیل و بهره برداری برای خدمات رسانی به مسیر‌های ارتباطی روستا‌های همجوار فعالیت خواهد داشت.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان‌های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال