Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا آبی‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه فعالیت به موقع مراکز خرید گندم در استان، اقدام موثر در جلوگیری از قاچاق و یا انتقال محصول به سایر استان ها است، افزود: لازم است سیلو ها و و مراکز تعاون روستایی همزمان با آغاز برداشت گندم، آماده و مهیای خرید محصول از کشاورزان در استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمان حاضر با توجه به سرانه آرد مشخص شده برای استان، صدور مجوز جدید برای تاسیس نانوایی ممنوع است، اظهار داشت: با توجه به برخی نیازمندی ها در برخی مناطق استان به واسطه مهاجرت فصلی نیروی کار از جمله در طارم، این مساله باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد.  

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه به گزارش بازرسی های انجام شده از واحدهای نانوانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: آرد یارانه ای به میزان کافی در استان تولید و در بین واحدهای نانوایی توزیع می شود.  

امیرعلی مسیبی بر لزوم به‌روز رسانی و اصلاح جدول سهیمه نانوانی ها از آرد یارانه ای اشاره کرد و افزود: در بازرسی ها مشخص شد که برخی نانوایی ها در تولید نان از آردهای غیر مرتبط استفاده می‌کنند به طور مثال به جای آرد نان سنگک از آرد نان بربری برای پخت سنگک استفاده می شود.  

وی با بیان اینکه در برخی بازرسی ها نیز آردهای یارنه ای سایر استان ها در برخی واحدهای نانوایی استان مشاهد شد، اظهار داشت: هر گونه آرد یارانه ای غیر از کیسه های تولید و مشخص شده برای استان در واحدهای نانوایی، قاچاق محسوب می شود.  

مسیبی به ضرورت اصلاح سیکل معیوب تامین آرد برای نانوایی ها در استان اشاره کرد و گفت: لازم است برای مدیریت درست موضوع برای نانوایی ها ساعت فعالیت مشخص شود.  

گفتنی است در زمان حاضر حدود ۷۰۰ واحد نانوایی در استان زنجان فعالیت می کنند که بنابر اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سهمیه هر نانوایی از آرد یارانه‌ای بین ۴ تا ۷ کیسه است. 

برچسب‌ها ابهر گندم نانوا خرید تضمینی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر گندم نانوا خرید تضمینی زنجان ابهر گندم نانوا خرید تضمینی زنجان آرد یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن صداقت کیش ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: برای خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان هشت مرکز پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: این مراکز از هم اکنون به صورت شبانه روزی تا پایان کار برداشت آماده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است فهرست خرید گندم روزانه از سوی مراکز خرید به بانک برای پرداخت مطالبات کشاورزان ارائه شود.

صداقت کیش افزود: کلزا نیز توسط کارخانه روغن گچساران از کشاورزان خریداری می‌شود.

کد خبر 6092193

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر