Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه آلمانی در گزارشی از اتفاق نظر اکثر اعضای حزب سوسیال دموکرات آلمان درباره انتخاب "اولاف شولتز"، وزیر دارایی آلمان به عنوان نامزد صدر اعظمی این حزب برای انتخابات سال ۲۰۲۱ خبر داد. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، "نوربرت والتر بوریانس"، رئیس حزب سوسیال دموکرات آلمان نامزدی "اولاف شولتز"، وزیر دارایی آلمان از حزبش برای صدر اعظمی آینده آلمان را ممکن ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: اینکه "اولاف شولتز" یک گزینه جدی است مسئله‌ای است که هیچ کس آن را انکار نمی کند. وی در عین حال اعلام کرد که هنوز تصمیمی در این باره اتخاذ نشده است.

بوریانس از انجام مذاکراتی در این باره در حزب سوسیال دموکرات خبر داده و گفت در زمان مناسب پیشنهادها در این زمینه را ارائه خواهیم داد. وی تاکید کرد که ابتدا مذاکرات در این باره انجام می شود و بعد از آن تصمیم گیری می شود.

به نوشته نشریه "دی سایت" آلمان بسیاری از سیاستمداران حزب سوسیال دموکرات در هفته های اخیر درباره نامزدی صدر اعظمی اولاف شولتز از این حزب صحبت کرده‌اند. روسای حزب سوسیال دموکرات قرار است بعد از تعطیلات تابستان به صورت قطعی اعلام کنند که چه کسی از این حزب در انتخابات پارلمانی پاییز 2021 به عنوان جانشین مرکل برگزیده خواهد شد.

شورش در شهر اشتوتگارت آلمانترامپ مجدداً اتهامات خود علیه آلمان را تکرار کردپارلمان آلمان: کرونا بحرانی وحشتناک است

حزب دموکرات مسیحی هم تا به حال چندین نامزد را برای صدر اعظمی آینده آلمان مطرح کرده است.

آنگلا مرکل، اعلام کرده است که دیگر قصد صدر اعظمی مجدد آلمان را ندارد و بعد از چهار دور صدر اعظمی از این سمت کناره گیری خواهد کرد. وی همچنین از ریاست حزب دموکرات مسیحی هم کناره گیری کرده است.

به نوشته رسانه های آلمانی از جمله نامزدهای مطرح برای ریاست حزب دموکرات مسیحی و نامزد صدر اعظمی از این حزب "فریدریش مرتز"، رئیس فراکسیون احزاب متحد مسیحی، "آنگرت کرامپ کارن بایر"، وزیر دفاع آلمان و "آرمین لاشت"، معاون رئیس حزب دموکرات مسیحی و نوربرت روتگن، رئیس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان آلمان هستند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان حزب سوسیال دموکرات حزب دموکرات مسیحی صدر اعظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!