Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران تیک تاک و طرفداران یک گروه موسیقی کره‌ای ادعا می‌کنند که با سفارش بلیط در سطح گسترده، سخنرانی انتخاباتی ترامپ را برهم زدند. قرار بود یک میلیون نفر در این برنامه شرکت کنند اما تنها چند هزار نفر حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، تیم انتخاباتی دونالد ترامپ گفته بود که شامگاه شنبه، ۳۱ خرداد (۲۰ ژوئن) در سخنرانی انتخاباتی رئیس جمهور در تالسا، واقع در ایالت اوکلاهما، یک‌صد هزار نفر شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در پیامی توئیتری این رقم را "تصحیح" کرد و نوشت، "نزدیک به یک میلیون نفر" تقاضای کارت ورود رایگان به سالن سخنرانی کرده‌اند.

بر این اساس بود که تیم تبلیغاتی به فکر ایجاد امکانات در محوطه جلوی سالن افتاد تا "صدها هزار" مشتاق رئیس جمهور بتوانند از سخنان او بهره ببرند.

اما ترامپ و یاران او در شب اجرا با پدیده عجیبی روبرو شدند: به‌رغم تبلیغات گسترده و شمار بیش از حد بالای بلیط‌های سفارشی، حتی سالن ۱۹ هزار نفره هم پر نشد!

به گزارش دویچه‌وله، تیم مورتاگ، مسئول ارتباطات تیم انتخاباتی ترامپ در واکنشی عجولانه مدعی شد که "تظاهرکنندگان تندرو و رسانه‌ها" تلاش کرده‌اند، مانع شرکت هواداران رئیس جمهور در این جلسه شوند.

هنگام برگزاری کارزار انتخاباتی ترامپ در تالسا تظاهراتی علیه نژادپرستی برگزار شد. تظاهراتی که بنا بر گزارش رسانه‌ها تعداد کمی در آن شرکت کرده بودند و به گفته سخنگوی پلیس آرام و مسالمت‌آمیز بوده است.

نقش فعالان شبکه‌های اجتماعی

اکنون نیویورک تایمز از نقش احتمالی کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک و طرفداران موسیقی پاپ کره‌ای (K-Pop) خبر داده است.

بر اساس گزارش‌ها هزاران نفر ار کاربران نوجوان و جوان تیک تاک برای خدشه‌ وارد کردن به برنامه تبلیغاتی ترامپ صدها هزار بلیط شرکت در اولین سخنرانی تبلیغاتی از پس از شیوع کرونا را سفارش دادند.

به نظر می‌رسد در اقدامی هماهنگ هواداران موسیقی پاپ کره‌ای که در جریان مرگ جورج فلوید در فعالیت علیه نژادپرستی فعال بودند، بدون قصد شرکت در مراسم سخنرانی ترامپ هزاران بلیط این مراسم را رزرو کردند.

به گزارش نیویورک تایمز آنها برای اینکه برنامه‌شان لو نرود، پست‌های خود در تیک تاک و شبکه آلت‌تیک‌تاک را پس از یک یا دو روز حذف می‌کرده‌اند.

ترامپ در سخنرانی خود در سالن تالسا از جمله به رقیب انتخاباتی دموکرات خود جو بایدن تاخت و مدعی شد، پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات به معنای آن است که هیچ شهروند آمریکایی ‌نتواند احساس امنیت بکند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا انتخاباتی ترامپ تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم