Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: امدادرسانی و کمک به ۵ مصدوم تبعه افغانستان در حادثه سقوط از ارتفاعات در جاده‌های خاکی، کوهستانی و صعب العبور منطقه مرزی سمیع آباد تربت جام توسط تکنیسین‌های اورژانس ۱۱۵ با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تماس‌های دریافتی با مرکز اورژانس و اعلام حادثه سقوط از ارتفاع از روستای کنده سوخته، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه سمیع آباد به همراه دو نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شده بودند؛ با توجه به منطقه کوهستانی و صعب العبور، ماموریت بسیار دشواری بود؛ ۲ نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به صورت سرپایی درمان و ۳ نفر را به بیمارستان سجادیه تربت جام انتقال دادند.

افکار با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای زیر سوال بردن خدمات ۴۰ ساله نظام به اتباع خارجی، بیان کرد: این کار با هدف ایجاد اختلاف بین ایران با ملت و دولت دیگر کشور‌ها از جمله کشور دوست و برادر افغانستان انجام می‌شود، اما ملت ایران همواره ثابت کرده که برای دیگر ملت‎ها و کشور‌ها به ویژه مردم افغانستان که مشترکات فراوانی با ما دارند ارزش قائل هستند و مردم افغانستان هم به خوبی این مساله را می‌دانند.

انتهای پیام //ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع علوم پزشکی اتباع افغانستانی تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان قاسم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: یک زن پنجاه ساله که از سبزوار برای گشت و گذار در تعطیلات به گلستان آمده بود ساعت ۱۳ و پانزده دقیقه ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت از ارتفاع آبشار لوه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

او افزود : ۳ تیم امدادی از پایگاه های سه راهی گالیکش و تنگراه به محل حادثه اعزام شدند و با ایجاد کارگاه های متعدد و ابزار کوهستان پیکر جان‌باخته را پس از پنج ساعت تلاش به محل مناسب انتقال دادند.

وی گفت : این فرد به علت لغزیدن از ارتفاع زیاد و شدت ضربه جان خود را از دست داد.

غریب آبادی افزود : سه شنبه گذشته نیز یک مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان باخت.

دیگر خبرها

  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد