Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:59:49 GMT

رفع تصرف 21 میلیاردی اراضی ملی در ارسنجان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۳۷۸۸

رفع تصرف 21 میلیاردی اراضی ملی در ارسنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 21 میلیارد و 600 میلیون ریال اراضی ملی در شهرستان ارسنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس،سرهنگ "یوسف ملک‌زاده" اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط 2 نفر در شهرستان ارسنجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس و نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سرهنگ "ملک‌زاده" اظهار داشت: در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد 2 نفر حدود 2 هزار و 700 متر از اراضی ملی را به صورت غیر قانونی به تصرف خود در آورده اند. جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی رفع تصرف صورت پذیرفت، گفت: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش‌ زمین‌های تصرف شده، 21 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد شده است. وی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین به دادسرا ارسال شد، بر عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملی ارضی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه