Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس مخفی آمریکا دوشنبه شب از خبرنگاران خواسته است تا کاخ سفید را ترک کنند. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه سی ان ان اعلام کرد: سرویس مخفی آمریکا دوشنبه شب از خبرنگاران خواسته است تا ساختمان کاخ سفید را ترک کنند.

بر اساس این گزارش، خبرنگار سی ان ان این اقدام سرویس مخفی آمریکا را "فوق العاده غیر عادی" ارزیابی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ سفید هفته جاری درباره گسترش اشغال کرانه باختری تصمیم‌ می‌گیرداصابت ترکش‌های نفرت کاخ سفید از چین به «صدای آمریکا»

این در شرایطی است که گروهی از معترضان روز دوشنبه با برپایی تظاهرات در یک میدان نزدیک کاخ سفید سعی کردند تا مجسمه آندریو جکسون رئیس جمهور سابق آمریکا را به زیر بکشند.

تظاهرات کنندگان شعارهایی در مخالفت با نژادپرستی و رفتارهای وحشیگرانه پلیس آمریکا سردادند. معترضان تاکنون مجسمه‌های برخی از رهبران کنفدراسیون را در شهرهای مختلف آمریکا به زیر کشیده و منهدم کرده اند.

این اعتراضات گسترده در سراسر آمریکا در مخالفت با قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، صورت گرفته است.

کاخ سفید هنوز نسبت به دستور سرویس مخفی آمریکا برای خروج خبرنگاران، واکنش نشان نداده است.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرویس مخفی آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت

ترکیه اعلام کرد در ازای لغو تحریم‌های آمریکا به احتمال زیاد به اجرای برنامه مونتاژ جنگنده نسل جدید F-35 باز می‌گردد. 

از این رو، فواد اوکتای، رئیس کمیسیون امور بین الملل پارلمان ترکیه اعلام کرد آنکارا از آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های اعمال شده علیه آنکارا را در چارچوب قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» (CAATSA) بررسی کند.

کانال تلویزیونی TRT به نقل از اوکتای نوشت: ترکیه علاقه‌ای به بازگشت به برنامه F-35 نشان نمی‌دهد، بنابراین تحریم‌های CAATSA که علیه آنکارا در ارتباط با خرید سامانه‌های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ از روسیه اعمال شده است، باید دوباره مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

معاون سابق رئیس جمهور ترکیه (۲۰۱۸-۲۰۲۳) در راس هیئت پارلمانی در کنگره آمریکا گفت: موارد اس-۴۰۰ و اف-۳۵ را نباید با هم اشتباه گرفت. 

ترکیه در سال ۲۰۱۹ پس از خرید اس-۴۰۰ از روسیه از برنامه توسعه F-35 حذف شد. ترکیه برخی از قطعات بدنه و برخی از سیستم‌ها را برای این جنگنده‌ها تولید می‌کرد. ایالات متحده اعلام کرد که بازگشت ترکیه به برنامه تنها در صورت کنار گذاشته شدن اس-۴۰۰ امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • آمریکا به قطر: اگر رهبران حماس شروط آتش‌بس را نپذیرفتند، آن‌ها را بیرون کنید
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت