Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:50:31 GMT

حناچی به دلیل وجود املاک فاقد سند تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۱۲۹

حناچی به دلیل وجود املاک فاقد سند تذکر گرفت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: حناچی باید تیمی قوی برای حل مشکلات املاک فاقد سند در شهر تهران تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای شهر و در تذکری گفت: کارهایی که امروز شورایاران در مناطق انجام می دهند محصول تغییر رویکرد شورای پنجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شورایاران از موضوعات مالی فارغ شده اند و همین باعث شده تا در سطح مناطق این افراد به موضوعات جدی تر بپردازند.

میرلوحی خطاب به حناچی و معاون شهرسازی وی گفت: باید یک تیم قوی تشکیل شود و موضوع املاک بی سند و تفکیک شده را در مناطق مختلف مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: این مشکل باعث می شود تا اولا مردم در حفظ املاک خود مشکلاتی داشته باشند و از سوی دیگر حقوق شهرداری در مسیر ساخت و ساز و اخذ پروانه دچار مشکل می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: این در حالی است که در این مقوله دولت هم در اخذ مالیات و حقوق خود به مشکل بر میخورد.

میرلوحی گفت: از این رو مردم به سمت خرید و فروش های قولنامه ای روی آورده اند که اگر فردا روزی به اختلافی برخورد کنند برای دادگاه ها هم دچار مشکل می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران تذکر شورای شهر حناچی میرلوحی عضو شورای شهر تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • دستکاری بارشها فاقد مستندات علمی است
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود