Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درخصوص جلسه هم اندیشی گفت:‌ جلسه هم اندیشی در مورد همدلی، انسجام و تعامل با مجمع نمایندگان تهران با هدف حل مشکلات پایتخت برگزار شد.

او درپاسخ به سوالی در خصوص زمان ملاقات با رئیس مجلس گفت: دیدار روسای شورا و مجلس یک امر طبیعی است و قطعا به موقع انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز گفت: مشکل اصلی در پرونده‌های ارسال شده به کمیسیون ماده ۱۰۰ مساله تخریب است چرا که اجرای احکام کمیسیون ماده ۱۰۰ با مشکلاتی روبرو است و به این ترتیب پرونده‌های بسیار کمی هستند که با حکم تخریب اجرایی می‌شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص ساخت و ساز ملکی در نهاد ریاست جمهوری در محله جماران نیز گفت: اگر با تمام پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ همانند نهاد ریاست جمهوری برخورد شود در شهر تخلفی نخواهیم داشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری ساخت و ساز محسن هاشمی رفسنجانی کمیسیون ماده ۱۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام