Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که دلیل فرو نشست جاده جاجرود به لواسان خاک منطقه است، گفت: ممکن است زلزله های اخیر در فرونشست زمین اطراف سد لتیان دخیل باشد.

عادل مصدقی معاون اداره کل راه و حمل و نقل جاده ای استان تهران دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمیرانات، اظهار کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که محدوده سد لتیان و محور جاجرود به لواسان است، خاک منطقه است که برای اصلاح آن ورود دستگاه های مرتبط به این موضوع الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز پیش در نزدیکی سد لتیان زمین فرو نشست کرد که دلیل آن خاک منطقه است و احتمالا زلزله های اخیر در شمال شرق استان تهران در آن دخیل بوده است.

مصدقی بیان کرد: با توجه به نوع خاک آن منطقه برآمدگی‌هایی به وجود آمد که منجر به رانش زمین و ایجاد ترک‌های طولی شده است.

معادن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: راهداران از ابتدای این فرو نشست‌ها با نیروهای متخصص در محل حاضر و اقدام های لازم را انجام دادند اما این موضع نیازمند ورود دیگر دستگاه‌های امر مانند اداره کل بحران استانداری تهران، منابع طبیعی، آب منطقه ای و ... است.

مصدقی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محور جاجرود به لواسانات روان است و مشکلی خاصی در این محور نیست.

وی  با اشاره به این که مشکل خاصی در محور جاجرود به لواسانات وجود ندارد و مردم اخبار را از رسانه های معتبر پیگیری کنند ادامه داد: اگر مشکل خاک آن منطقه حل شود در کمترین زمان محور آسفالت خواهد شد تا کمتر شاهد چنین رخ دادهایی باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران دماوند حمل و نقل جاده ای سد لتیان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر

دیده‌بان ایران نوشت: پیرو گزارش شهروندان در رابطه با زورگیری با قمه توسط ۴ نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در موقعیت میدان گل‌ها منطقه ۲۲، واحد گشت یگان حفاظت بوستان چیتگر به موقعیت اعزام و ۴ سرنشین خودرو که همگی متولد دهه ۸۰ بودند را دستگیر کرد.

با دستگیری نفرات و با بررسی‌های بیشتر از ماشین متهمان ۳ قبضه قمه ۴۰، ۶۰ و ۲۵ سانتی متری کشف شد.  متهمان پس از تنظیم صورت‌جلسه جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۸۱ وردآورد شدند.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ابزار کشنده زورگیران دهه هشتادی پارک چیتگر تهران را ببینید | تصویر
  • فرونشست زمین در جاده مزرعه عرب به حسن آباد بر اثر بارش‌های سیلابی+ فیلم
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌