Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@08:01:17 GMT

تیم مخالف ادامه لیگ ، خواهان حضور تماشاگران شد!

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۱۶۹

چهار باشگاه لیگ برتری متعلق به بخش خصوصی چندی پیش با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار لغو لیگ نوزدهم شده بودند. نامه‌ای که مورد استقبال وزارت ورزش قرار نگرفت و در سوی دیگر سازمان لیگ هم عزم خود را برای برگزاری لیگ نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از این اتفاق، این چهار باشگاه مواضع خود را عوض کردند و حالا با وجود اعتراض خود، به طور جدی پیگیر تمرینات و روند آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از همین باشگاه‌ها که پیش از این چندین بار به طرق مختلف تهدید به کناره‌گیری از مسابقات لیگ کرده بود، برای شروع مسابقات و انجام بازی‌های خود در یکی از شهر‌های کشور هتل رزرو کرده است که گویای این موضوع این است که جدی‌ترین معترضان هم برگزاری لیگ را پذیرفته‌اند.

جالب اینجاست که باشگاه تراکتور که جدی‌ترین مخالف برگزاری لیگ بود حالا نه تنها به دنبال برگزاری بازی‌ها در خانه خود است بلکه حتی در پی کسب مجوز برای حضور محدود هواداران این تیم در ورزشگاه هم هست! موضوعی که دوگانگی رفتار این باشگاه را در خصوص ادامه لیگ نوزدهم نشان می‌دهد و تراکتور در یک سو مصرانه به دنبال لغو لیگ است و تهدید کرده که در صورت اجرا نشدن شروط خود برای ازسرگیری بازی‌ها، به فیفا و‌ای اف سی شکایت می‌کند و از سوی دیگر برای آمادگی هرچه بیشتر، تمرینات و بازی‌های دوستانه خود را به طور جدی پیگیری می‌کند. واقعیت این است که شکست پروژه به تعطیلی کشاندن لیگ هم به نفع فوتبال کشور است و هم به سود بخش خصوصی است. ادامه لیگ باعث رونق فوتبال کشور و تشویق بخش خصوصی برای ادامه حضور در این حوزه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد ویروس کرونا تراکتور زنوزی تابناک ورزشی غلامرضا منصوری پرونده اکبر طبری جمعیت امام علی جمشید پژویان شارمین میمندی نژاد بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!