Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:24:50 GMT

در ترکیه اتفاق افتاد؛ دعوای مدیریتی در زمین چمن

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۲۴۱

در ترکیه اتفاق افتاد؛ دعوای مدیریتی در زمین چمن

درگیری بین کادر فنی و مدیران دو باشگاه ترابزون‌اسپور و آلانیا اسپور در لیگ برتر ترکیه که با حمله رئیس باشگاه ترابزون به زمین همراه بود بسیار خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون‌اسپور تیمی که مجید حسینی فوتبالیست کشورمان را در ترکیب خود دارد دیشب در هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه به خانه آلانیا اسپور رفته بود تا با این تیم دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در جریان این بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید درگیری مدیریت دو تیم و یورش رئیس باشگاه ترابزون‌‌اسپور به زمین چمن در این کشور به شدت خبرساز شده است.

 

 

درحالیکه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد درگیری لفظی بین اعضای بالارتبه مدیریت دو باشگاه که در سکوهای ویژه ورزشگاه نشسته بودند آغاز شد و بلافاصله بعد از به صدا در آمدت سوت پایان در ورزشگاه خانگی آلانیا، تنش بین دو جایگاه ویژه مدیریت، به درگیری فیزیکی کشیده شد و صحنه‌هایی عجیب را در ورزشگاه بوجود آورد.

 

ترابزون‌اسپوری‌ها حریف‌شان آلانیا را متهم می‌کردند که بعد از به ثمر رساندن گل دوم و تساوی‌بخش این تیم در دقیقه 90+5 که تسوط آناستازیوس باکاستاس به ثمر رسید و دو امتیاز را از یاران مجید حسینی گرفت،  از بازیکنان و کادر فنی آلانیا گرفته تا اعضای کادر مدیریتی، شادی بیش از اندازه و تحریک‌آمیز انجام داده و خطاب به ترابزونی‌ها فحاشی کرده‌اند.

 

 

از این لحظه بود که احمد آقا‌اوغلو رئیس باشگاه ترابزون به بازیگر اصلی تنش‌ها تبدیل شد. آقا اوغلو که به درون زمین حمله کرده و آنقدر خشمگین بود که کسی نمی‌توانست کنترلش کند مدعی بود آلانیا بعد از گل تساوی به ترابزون فحاشی کرده است. خبرنگاران ترکیه‌ای نقل می‌کنند که آقا اوغلو خطاب به تیم حریف می‌گفته:" این چه جور مهمان‌نوازی است. حق ندارید با ما اینطور صحبت کنید".

 

 

دقایقی بعد از درگیری فیزیکی شدید نیروهای امنیتی استادیوم موفق شدند دو طرف را آرام کرده و مانع از وخامت بیشتر اوضاع شوند. سخت‌ترین کار برای این نیروهای امنیتی البته آرام کردن آقا اوغلو رئیس باشگاه ترابزون بود. جالب اینجا بود که کادر فنی دو تیم بعد از گذشت چند دقیقه سعی می‌کردند اعضای تیم مدیریتی دو طرف را آرام کرده و مانع از بیشتر شدن شدت درگیری‌ها بشوند.

 

 

از اتفاقات جالب دیگر این بازی که  نقش مهمی در نتیجه مساوی داشت اخراج مجید حسینی ستاره ایرانی ترابزون در دقیقه 79 مسابقه بود. تا زمانی که سوت پایان به صدا درآید آلانایا به مدت 14 دقیقه با حریف 10 نفره بازی می‌کرد و سرانجام موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

 

ترکیه ترابزون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترکیه ترابزون رئیس باشگاه ترابزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هوشنگ ابتهاج با رهبر حزب توده
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس