Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@10:42:46 GMT

حمید بقایی چه زمانی به زندان بر می‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۴۴۵۲

حمید بقایی چه زمانی به زندان بر می‌گردد؟

رویداد۲۴ در واکنش به انتشار خبر تصادف «حمید بقایی»، معاون احمدی‌نژاد در جاده‌های کردستان، این سوال مطرح می‌شود فردی که به علت پرونده‌های مالی، محکوم به حبس است، به چه علت خارج از زندان بوده و سر از جاده‌های غرب کشور درآورده است؟

«مهران عبدالله‌پور»، وکیل بقایی، در پاسخ به این پرسش گفت: طبق بخشنامه رئیسی، بسیاری از زندانی‌ها بیرون آمدند که وضعیت آن‌ها بسیار بهتر از بقایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بقایی به دلیل مرخصی استعلاجی بیرون است و بیماری‌های متعددی دارد که هنوز هم تحت درمان است. براساس گواهی‎های پزشکی و مرخصی استعلاجی بیرون از زندان به سر می‌برد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: بقایی بعد از سکته دچار بیماری‌های متعددی شده است، رگ قلب و مغز او پاره شده، علاوه بر این‌ها بیماری داخلی و عصبی دارد و براساس گواهی پزشکی بیرون از زندان است.

عبدالله‌پور در خصوص مدت مرخصی استعلاجی بقایی خاطرنشان کرد: هفته بعد و یا دو هفته بعد به زندان برمی‌گردد که البته بستگی به نظر کمیسیون پزشکی دارد.

وکیل بقایی در رابطه با وضعیت جسمی بقایی بعد از تصادف اخیر اظهار کرد: حال عمومی بقایی خوب است، کوفتگی‌های شدید دارد، اما دچار جراحت نشده، همچنین بیماری‌های قبلی وی با توجه به این تصادف تشدید شده است.

عبدالله‌پور در پاسخ به این پرسش که علاوه بر موارد مالی جرم سیاسی هم در پرونده او وجود دارد؟ یادآور شد: خیر، بقایی به جرم پرونده‌های مالی محکوم به حبس شده است. بیشتر بخوانید: احمدی‌نژاد اصرار داشت که مشایی و بقایی محاکمه نشوند/ او حاضر است نفر دوم بعد از رئیس‌جمهور هم باشد منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بقایی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • کشف گاز متان در سیاره مریخ