Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیرعال گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: سایپا وارد یک جراحی بزرگ خواهد شد و تولید پراید سواری را تا پایان تیرماه متوقف می کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، مجید باقری در یک نشست خبری در خصوص اخبار جدید صنعت خودرو گفت: دیشب 100 هزارمین خودرو در سال 99 تولید شده است و به پشتوانه این تولید مطلوب با وجود مشکلات تحریمی و شیوع کرونا، تا کنون نسبت به سال گذشته 55 درصد بیشتر خودرو توسط سایپا فاکتور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: پیام این افزایش تولید، مردم خیالشان راحت باشد که تولید استمرار دارد و خطوط فعال است.

باقری با بیان این که ارزشمند ترین منابع، نیروی انسانی است و از این رو در راستای تامین سلامت کارکنان اقدامات بسیاری انجام شده است.

قائم مقام سایپا ادامه داد: نیاز واقعی بازار خودرو بیشتر از یک میلیون خودرو نیست و خودروسازان داخلی می توانند نیاز را پوشش دهند و التهابات بازار به دلیل نیاز کاذب بازار است.

او با بیان این که سایپا امسال وارد یک جراحی بسیار بزرگ می شود و سبد محصولات خود را تغییر می دهد، افزود: با اطمینان گفته می شود که در پایان تیرماه، پراید سواری برای همیشه از خط تولید خارج خواهد شد.

باقری ادامه داد: خروج پراید نشان دهنده این است که سبد محصولات در حال جدید شدن هستند و یکی از این طرح های جدید خودروی شاهین است.

او خاطرنشان کرد: حدود 60 هزار نفر برای ثبت نام خودروی شاهین اعلام آمادگی کردند. این مساله نشان می دهد که مردم به محصولات جدید سایپا علاقه مند هستند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سایپا فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت

خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

به گزارش تسنیم، احمد رجبی با اشاره به وقوع فرونشست در محله سلطان‌آباد شهر گلستان اظهار داشت: پدیده فرونشست در یکی از معابر فرعی سلطان‌آباد، به علت نشتی آب منجر به حادثه شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودرو پراید در حین فرونشست زمین به دل زمین کشیده شد افزود: خودرو پراید از روز گذشته در معبر پارک شده بود که به دلیل نشتی لوله آب در زیر زمین و سنگینی خودرو در زمین فرو رفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در این حادثه، خوشبختانه هیچگونه مصدومی وجود نداشت و با کمک عوامل عمرانی و خدمات شهری شهرداری گلستان خودرو پراید از دل زمین بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • فرونشست وحشتناک؛ پراید در زمین فرو رفت
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • فرونشست وحشتناک زمین؛ پراید در زمین فرو رفت
  • قیمت جدید ۲۲ محصول ایران خودرو و سایپا در بازار + جدول
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟