Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فاتحی گفت: امید داریم که تابستان سال آینده مشکل افت فشار و تامین آب پایدار محله حسن آباد به طور کلی با احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ حل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فاتحی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ در خصوص افت فشار آب در محله حسن آباد و گلایه‌های مردم این محله گفت: شبکه آب حسن آباد در بالاترین نقطه شهر یزد قرار دارد و با توجه به اینکه تامین آب شرب حسن آباد از مخزن شحنه تامین ‌می‌شود تقریبا نزدیک به 16 کیلومتر شبکه باید از لحاظ آبی تامین شود تا به حسن‌آباد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به مصرف بالای آب در یزد، محله حسن آباد به خصوص در ساعت پیک مصرف یعنی از ساعت 12 ظهر تا 6 بعدازظهر با مشکل تامین آب پایدار و افت فشار مواجه می‌شود که با توجه به مراجعات زیادی که همکاران شرکت آبفا به این نقطه از شهر داشتند چند گزینه برای حل این مشکل مطرح و اولویت بندی شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد عنوان کرد: مدیریت مصرف و مدیریت شبکه اولین گزینه برای حل این مشکل بود که در هفته‌های گذشته با تنظیم شیرفلکه‌هایی که در سطح محله حسن آباد وجود داشت خوشبختانه مشکل افت فشار در این محله تا حدودی حل شده است.

فاتحی تصریح کرد: برای اینکه مشکل افت فشار آب در محله حسن آباد به طور اساسی حل شود حتما باید مخزن و ایستگاه پمپاژ در این منطقه احداث کنیم و با توجه به همکاری سازمان مسکن و شهرسازی و اعتباری که این سازمان در بحث ردیف بازآفرینی شهری دارد پروژه ساخت مخزن پیشنهاد شد که خوشبختانه به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون برای این پروژه نزدیک به 8 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و منتظر هستیم این اعتبار ابلاغ شود تا مناقصه ساخت مخزن و ایستگاه پمپاژ نیز انجام گیرد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: هم اکنون طرح ساخت مخزن در منطقه حسن آباد و برآورد هزینه آن انجام گرفته است و بعد از اینکه ابلاغ اعتبار انجام شود در آینده نزدیک بحث اجرایی این پروژه کلید می‌خورد و امید داریم که تابستان سال آینده مشکل افت فشار و تامین آب پایدار محله حسن آباد به طور کلی با احداث مخزن و ایستگاه پمپاژ حل شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مخزن و ایستگاه پمپاژ محله حسن آباد مشکل افت فشار تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتاً آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در این بیانیه بیان شده است: طرح کهاب (جمع‌آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

در این بیانیه تصریح شده است: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

کد خبر 6096326

دیگر خبرها

  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • قیمت مسکن در یوسف آباد ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد