Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جمیل احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد بهبود یافته طی یکسال گذشته در دوره‌های آموزشی برگزار شده در کمپ‌های ترک اعتیاد به تعداد ۶۵ نفر و زندان‌ها و ندامتگاه‌ها به تعداد ۴۰۴ نفر به مدت ۶۵ هزار و ۹۴۴ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه سرویس کار خودرو، جوشکاری، سیم‌کشی مدارهای ساختمان، مهره‌های تزئینی، پولک و منجوق‌دوزی، تعمیر لوازم خانگی از جمله رشته‌هایی است که بهبود یافتگان از آموزش‌های آن بهره مند شدند، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌های سنندج، مریوان و بیجار برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: دوره‌های آموزشی ویژه ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز در هشت شهرستان بانه، بیجار، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان به تعداد ۳۲ دوره و به مدت ۶۱ هزار و ۹۹۹ نفر ساعت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اداره کل بر اساس وظایف خود به عنوان عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان این دوره‌ها را برگزار کرده است، یادآور شد: همچنین انجام ماموریت‌های این اداره کل طبق تفاهم نامه‌های مشترک با اداره کل زندان‌ها و بهزیستی استان از دیگر دلایل برگزاری این دوره‌ها است.

۳۱ خرداد تا پنجم تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

سید جمیل احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد بهبود یافته طی یکسال گذشته در دوره‌های آموزشی برگزار شده در کمپ‌های ترک اعتیاد به تعداد ۶۵ نفر و زندان‌ها و ندامتگاه‌ها به تعداد ۴۰۴ نفر به مدت ۶۵ هزار و ۹۴۴ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه سرویس کار خودرو، جوشکاری، سیم‌کشی مدارهای ساختمان، مهره‌های تزئینی، پولک و منجوق‌دوزی، تعمیر لوازم خانگی از جمله رشته‌هایی است که بهبود یافتگان از آموزش‌های آن بهره مند شده‌اند، اضافه کرد: دوره‌های آموزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌های سنندج، مریوان و بیجار برگزار شده است.

احمدی گفت: دوره‌های آموزشی ویژه ندامتگاه‌ها و زندان‌ها نیز در هشت شهرستان بانه، بیجار، دیواندره، سقز، سنندج، قروه، کامیاران و مریوان به تعداد ۳۲ دوره و به مدت ۶۱ هزار و ۹۹۹ نفر ساعت برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اداره کل بر اساس وظایف خود به عنوان عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان این دوره‌ها را برگزار کرده است افزود: همچنین انجام ماموریت‌های این اداره کل طبق تفاهم نامه‌های مشترک با اداره کل زندان‌ها و بهزیستی استان از دیگر دلایل برگزاری این دوره‌ها است.

۳۱ خرداد تا پنجم تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کردستان مهارت اموزی پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کردستان مهارت اموزی پیشگیری از اعتیاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کردستان مهارت اموزی پیشگیری از اعتیاد کمپ های ترک اعتیاد مبارزه با مواد مخدر دوره های آموزشی برگزار شده اداره کل ندامتگاه ها دوره ها زندان ها زندان ها نفر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با انتقاد از عملکرد کمپ های ماده 16 استان و چرخه مالی معیوب آنها از اداره کل بهزیستی استان خواست تا نظارتهای بیشتری بر فعالیت این کمپ ها اعمال شود.

رمضانی غربالگری در کمپ ماده ۱۶ سنندج را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه با جدیت ورود کند تا شاهد انتقال بیماری بین معتادان متجاهر نباشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم یکی از دغدغه‌ها در بحث مبارزه با مواد مخدر را کودکان بدسرپرست یا بی سرپرست دانست و گفت: این قشر از جامعه به شدت در معرض آسیب هستند و باید اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت گیرد.

جباری در ادامه تاکید کرد: برخی کمپ‌های ترک اعتیاد از لحاظ مصالح بکار گرفته در ساخت آن، استاندارد نیستند که باید برای اصلاح آن اقدام شود.

در این جلسه عسکری فرماندار سنندج هم با اشاره به راه اندازی سامانه سرا در سنندج در سال گذشته گفت: پارسال 75 نفر سال گذشته بعد از ترخیص از کمپ ماده 16 در سامانه سرا مستقر شدند.

دارابی جانشین فرمانده انتظامی کردستان نیز عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 276 معتاد متجاهر در استان جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند که 22 نفر آنان سابقه سرقت داشتند.

محمد پناه دبیر شورای هماهنمگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه با بیان اینکه کردستان در صدر استانهای کشور درحوزه مقابله و پیشگیری از مواد مخدر کشور است گفت : سازمان های مردم نهاد ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر می باشند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود