Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، از سوی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه ژوئن اعلام شد؛ با وجود اینکه با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تمامی رویدادهای ورزشی لغو یا معوقه شدند اما تکواندوکاران کشورمان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کرده و همچنین میرهاشم حسینی و سجاد مردانی توانستند جایگاه خود را دو پله ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رنکینگ امتیازات ماه «می» سال ۲۰۱۶ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ماه‌های دیگر از این سال ۷۵ در صد کم شده است؛ امتیازات ۲۰۱۷، ۵۰ درصد (ماه می ۷۵ درصد)؛ امتیازات ۲۰۱۸، ۲۵ درصد (ماه می ۵۰ درصد) کاهش پیدا کرده و از امتیازات ماه می سال ۲۰۱۹ نیز ۲۵ درصد کسر شده است. (در پایان ماه ژوئن و با اعلام رنکینگ ماه جولای امتیازات ژوئن نیز به طور کلی حذف خواهد شد.)

ملی پوشان تکواندو ایران بعد از مسابقات فینال گرندپری ۲۰۱۹ در رویدادی حضور پیدا نکرده اند؛ شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت در دستور کار تکواندوکاران قرار داشت که با شیوع ویروس کرونا در حال حاضر این رویدادها به تعویق افتاده است اما با این حال هوگوپوشان جایگاه خود را در میان برترین‌های جهان حفظ کردند.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۲۹۸/۴۴ امتیاز جایگاه ششمی خود را حفظ کرد؛ فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار این وزن نیز با ۱۲۷/۵۱ امتیاز در جایگاه بیست و نهمی قرار دارد.

در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با دو پله صعود و ۲۸۸/۵۶ امتیاز در رده پنجم جای گرفت، سروش احمدی با ۱۹۹/۹۴ امتیاز جایگاه چهاردهم را به خود اختصاص داده و امیرمحمد بخشی نیز با ۱۲۵/۹۴ امتیاز رده بیست و هفتم را به نام خود ثبت کرده است.

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۱۰۸/۲۴ از در رده سی و سوم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۱۰۵ امتیاز رده سی و ششم را به خود اختصاص داده است. سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با دو پله صعود و ۲۴۳/۲۵ امتیاز جایگاه ششمی را به خود اختصاص داده است. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۱۱۹/۰۵ امتیاز رده سی و یکم را در اختیار دارد.

اما در گروه زنان ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۹۴/۶۶ امتیاز رده پنجاه را به نام خود ثبت کرده است. مهلا مومن‌زاده دیگر نماینده این وزن نیز با کسب ۶۳ امتیاز در رده هفتاد و سوم قرار دارد. در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد با ۱۴۶/۹۵ امتیاز رده نوزدهم را به خود اختصاص داده؛ کیمیا همتی دیگر نماینده ایران در این وزن با ۷۲/۴۷ امتیاز در رده چهل و هفتم قرار گرفته است. ملیکا میرحسینی نیز با ۴۶/۰۱ امتیاز در جایگاه شصت و چهارم قرار دارد و پریسا جوادی نیز با ۲۶/۹۲ امتیاز در رده صد و یکم قرار گرفته است. در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۵۶/۲۳ امتیاز رده پنجاه و پنجم را به خود اختصاص داده، اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۴۸/۷۴ امتیاز در رده پنجاه و نهم جای دارد.

کد خبر 4956218

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو رنکینگ جهانی فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون فوتبال فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی علیرضا بیرانوند مارک ویلموتس تیم ملی فوتسال ایران فرهاد مجیدی خود اختصاص داده امتیاز در رده دیگر نماینده امتیاز رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین المللی شمشیربازی بعد از اتمام رقابت های جایزه بزرگ سئول و بر اساس نتایج به دست آمده در این مسابقات، رده بندی جدید شمشیربازان جهان را منتشر کرد.

بر اساس رده بندی منتشر شده، علی پاکدامن صعودی تاریخی به رده سوم جهان داشته است. این جایگاه با یک پله ارتقا به دست آمده است. وی فروردین ماه بعد از کسب مدال برنز در جام جهانی مجارستان به رده چهارم صعود کرده بود.

در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی، محمد رهبری و محمد فتوحی هم با ارتقای جایگاه مواجه شدند ضمن اینکه فرزاد باهر ارسباران جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است.

جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است:

* علی پاکدامن: رده ۳ (او پیش از این در جایگاه ۴ قرار داشت)
* محمد رهبری: رده ۲۷ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت)
* محمد فتوحی: رده ٦۵ (او پیش از این در رده ۶۹ قرار داشت)
* فرز اد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این هم در این جایگاه قرار داشت)

کد خبر 6098512

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • صعود ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • ناهید کیانی به رتبه دوم رنکینگ المپیکی صعود کرد
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • در جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندو؛ کیانی به رده دوم صعود کرد
  • صعود ناهید کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی
  • صعود کیانی به رده دوم رنکینگ المپیکی تکواندو
  • صعود «ناهید کیانی» به رتبه دوم رنکینگ المپیکی
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد
  • رنکینگ المپیکی تکواندو اعلام شد/ صعود کیانی به رده دوم