Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نظامی یمنی خبر داد که انصارالله در یک حمله موشکی-توپخانه‌ای علیه نیروهای دولت مستعفی یمن در غرب «مأرب»، پیشروی بسیار خوبی داشته و یک فرمانده بلندپایه دولت مستعفی را از پای درآورده است.

به گزارش مشرق، یک منبع امنیتی یمنی، امروز (سه‌شنبه)، در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک» از پیشروی نیروهای انصارالله در منطقه استراتژیک «الکساره» در جبهه صراوح خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این منبع امنیتی، به دنبال حمله موشکی-توپخانه‌ای انصارالله، سرتیپ ستاد «ناجی بن علی حنشل» رئیس عملیات منطقه نظامی «۳» نیروهای دولت مستعفی به همراه سه تن از همراهانش از پای در آمده‌اند و همچنین هفت تن دیگر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: یمن: عملیات وسیعی را در خاک عربستان انجام داده‌ایم

به گفته منبع یادشده، با سیطره انصارالله بر منطقه استراتژیک شمال «جبل هیلان» (کوه هیلان) مشرف بر شهر مأرب که تنها چند کیلومتر از جاده «مأرب به صنعاء» فاصله دارد، نیروهای انصارالله موفق شدند راه‌ ارسال تدارکات نیروهای دولت مستعفی از شهر مأرب به مناطق «الجدعان»، «مجزر» و «انحاء» در «نهم» (شرق صنعاء) را قطع کنند.

در همین ارتباط، پیشتر، شبکه الجزیره گزارش داده بود که نیروهای انصارالله موفق شدند کنترل یک منطقه را در استان البیضا (جنوب شرق صنعاء) در اختیار بگیرند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم جبل هیلان دولت مستعفی یمن انصارالله دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله