Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شباب الاهلی امارات شکایت رسمی خود از سازمان لیگ این کشور را به کمیته انضباطی فدراسیون ارائه داده و در دادگاه عالی ورزش امارات پیگیری می‌کند. ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ امارات پس از اعلام لغو مسابقات فصل جاری فوتبال در این کشور درباره سرنوشت تیم‌های برتر رأی‌گیری کرد که براساس آرای هشت باشگاه اماراتی، شباب الاهلی صدرنشین لیگ در فاصله هفت هفته به پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمان معرفی نشد و مسابقات بدون معرفی تیم قهرمان و حتی تیم‌های صعودکننده و سقوط‌کننده لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه شباب الاهلی این اقدام را نادرست و غیرقانونی دانستند و حتی روز گذشته اعلام شد این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا و سوپرجام امارات هم کناره‌گیری می‌کند.

روزنامه امارات الیوم امروز در گفت‌وگویی با یکی از مسئولان باشگاه که نامش فاش نشده از شکایت شباب الاهلی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات خبر داد. براین اساس لایحه شکایت باشگاه از تصمیم سازمان لیگ تسلیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امارات شده است.

این مسئول همچنین اضافه کرد: درباره موضوع کناره‌گیری از لیگ قهرمانان و سوپرجام فعلاً موضع‌گیری رسمی نخواهیم داشت و این خبر را تأیید یا تکذیب نمی‌کنیم، اما تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت‌های قانونی برای احقاق حق باشگاه استفاده کنیم، چرا که اقدام و تصمیم سازمان لیگ به منظور رأی‌گیری درباره سرنوشت مسابقات غیرقانونی بوده و سازمان لیگ می‌بایست رأساً در این مورد تصمیم‌گیری می‌کرد. شکایت به کمیته انضباطی نخستین گام برای احقاق حق باشگاه بوده است که همچنان ادامه خواهد داشت و ما از تمامی ظرفیت‌های قانونی ممکن استفاده می‌کنیم.

روزنامه البیان امارات هم در این مورد نوشت: باشگاه شباب الاهلی به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی ممکن است و در همین راستا به دادگاه عالی ورزش امارات نیز شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه‌ها در ماه آوریل گذشته نامه‌ای از فدراسیون دریافت کردند مبنی بر ادامه مسابقات لیگ در ماه آگوست، اما یکباره با تصمیم سازمان لیگ مسابقات لغو شده و قهرمان معرفی نشد که بر همین اساس شباب الاهلی با استفاده از این  سند به دادگاه عالی ورزش امارات شکایت خواهد کرد.

انصراف باشگاه‌های اماراتی در اعتراض به تصمیم فدراسیون/ حریف شهر خودرو از لیگ قهرمانان کناره‌گیری می‌کند

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فدراسیون فوتبال امارات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال امارات فوتبال فدراسیون فوتبال امارات باشگاه شباب الاهلی کمیته انضباطی ورزش امارات سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی