Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره وضعیت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تهران توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد پیشنهاد فدراسیون فوتبال برای مربیگری در تیم ملی جوانان، بیان کرد: به دلیل مشغله کاری و نداشتن شناخت کافی از بازیکنان جوان، پیشنهاد هدایت تیم ملی جوانان را رد کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره شروع مجدد لیگ برتر، اظهار داشت: از این هفته لیگ برتر فوتبال کشورمان آغاز می‌شود. سلامتی بازیکنان در اولویت قرار دارد. امیدوارم مسابقات با کیفیتی را شاهد باشیم، زیرا تنها دلخوشی مردم تماشای فوتبال است.

استیلی در خصوص شرایط دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: انتخاب سرمربی به عهده مسئولان است. اکنون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و باید در بازی‌های سخت از این مربی حمایت کنیم. این مربی از لحاظ مالی با فوتبال ما کنار آمده است و به خوبی از بازیکنان ایرانی شناخت دارد. همیشه انتقادات وجود دارد، اما باید به انتخاب فدراسیون احترام گذاشت.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران گفت: احتمال قهرمانی پرسپولیس به دلیل فاصله ۱۰ امتیازی زیاد است. هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما می‌توان این باشگاه را شانس اصلی قهرمانی معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید استیلی تیم ملی فوتبال جوانان فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • چه چیزی باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود؟
  • رئیسی کیا: عدم نظارت دولت باعث شکست واگذاری سرخابی‌ها می‌شود
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد