Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با شعار «آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی منفورترین ناقض حقوق بشر» برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 11:36 - 03 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۱۳۹۵ خبرگزاری میزان - نصرت‌الله لطفی در نشست خبری خود با موضوع «هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» گفت: تظاهرات ضد‌نژادپرستی در حرکت عدالت‌خواهی رنگین‌پوستان آمریکایی بویژه سیاهپوستان نشان از سال‌ها ظلم هیئت حاکمه نژادپرست آمریکایی بر مردم مظلوم آن کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لطفی با اشاره به چهره مخملی در دستکش‌های آهنی و ژست‌های حقوق بشری رژیم آمریکا اظهار کرد: زمان آن فرا رسیده تا با ادامۀ روند ادبیات زشت، اهانت‌آمیز، زورگویانه و خوی استکباری و استعماری دولتمردان امریکا در مواجهه با موضوع حقوق بشر در ایران و سایر کشورها، چهره ضد حقوق بشری آنان را با افشای جنایات و ظلم بر ملت ایران در حوادث تیر ماه، بازخوانی و آشکارسازی کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با شعار «آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی و استثمار جهانی منفورترین ناقض حقوق بشر» برگزار می‌شود.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نصرت الله لطفی حقوق بشر حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

وی در ادامه افزود: ما باید به هر شکلی با یهودی‌ستیزی مخالفت کنیم. کاری که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست نتانیاهو انجام می‌دهد، در تاریخ معاصر جنگ‌ها بی‌سابقه است. آنها (اشغالگران صهیونیست) در ۶.۵ ماه گذشته کشته ۳۳ هزار فلسطینی را کشته و ۷۷ هزار تَن را زخمی کرده اند؛ یک سوم از این تعداد را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. اسرائیل بیش از ۶۰ درصد از اماکن مسکونی آنها را ویران کرده است.

«برنی سندرز» تأکید کرد: آنها (صهیونیست‌های اشغالگر) سیستم بهداشت و درمان در غزه را ویران کرده اند؛ زیرساخت‌ها را از بین برده اند. برق نیست. آب بسیار کمی وجود دارد.

سناتور آمریکایی ایالت ورمونت در ادامه افزود: در حال حاضر احتمال وقوع گرسنگی و قحطی گسترده در غزه وجوددارد. وقتی شما این اتهامات را مطرح می‌کنید، این یهودستیزی نیست؛ بلکه واقعیت دارد. یهودی ستیزی، اسلام هراسی و سایر اشکال تعصب را به هر شکلی محکوم کنیم. ما باید به فاجعه انسانی بی سابقه‌ای که در حال حاضر در غزه رخ می‌دهد توجه کنیم. آنها دارند غزه را به طور کامل ویران می‌کنند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود