Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:14:52 GMT

پروژه پست ۲۳۰ کیلوولتی برق خلخال تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۶۴۶

پروژه پست ۲۳۰ کیلوولتی برق خلخال تکمیل می‌شود

حسین قدیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پست ۲۳۰ کیلوولتی شهر خلخال سومین پست ۲۳۰ کیلوولتی استان اردبیل پس از شهرهای اردبیل و نمین است که با هدف تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ منطقه احداث و با بهره‌برداری از آن برق موردنیاز و نامحدود سرمایه‌گذاران متقاضی راه‌اندازی طرح‌های بزرگ صنعتی و تولیدی این شهرستان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: پروژه‌های ایجاد پست ۲۳۰ کیلوولت و نیز خط انتقال جدید از خط انتقال نیروی شهرستان پره‌سر در استان گیلان به این منطقه برای تغذیه پست جدید در حال احداث شهرستان از چهار سال پیش آغاز شده و این پروژه‌ها در مرحله پایانی و آماده شدن برای بهره‌برداری تا پایان تابستان امسال هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی شهر خلخال هم‌اکنون از ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با ارزش سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال در حال آماده شدن برای افتتاح است.
او اضافه‌کرد: پروژه احداث خط انتقال جدید برای انرژی‌رسانی به این پست با  ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است و دکل‌های انتقال نیروی آن نصب وکار در مرحله پایانی وتحویل از سوی پیمانکار مجری پروژه به شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل است .
قدیمی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته مشکل افت ولتاژ برق و خاموشی‌های ناشی از ناپایداری برق در ۲ بخش شاهرود و خورش‌رستم خلخال برطرف شده و به حداقل رسیده ،است افزود: برای افزایش سطح پایداری برق مناطق یاد شده راه‌اندازی تولید برق با استفاده از ژنراتورهای تولید برق سه مگاواتی توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این مناطق ضروری می‌باشد.

او گفت: در صورت اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای راه‌اندازی این سیستم در ۲ بخش شاهرود و خورش‌رستم خلخال برق تولید شده توسط  بخش خصوصی به نرخ هزار و ۳۰۰ ریال به ازای هر کیلوولت خریداری می‌شود و این در حالی است که نرخ بهای برق تحویلی به مشترکین استان ۸۰۰ ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل همچنین از حل مشکل قطعی برق در مسیر روستای بفراجرد و روستاهای واقع در مسیر نیرو رسانی این روستا با اجرای پروژه نوسازی شبکه در این خط خبر داد و گفت: با اجرای این طرح حتی در شرایط سخت جوی بر پایدار این مسیر تامین شده است.

برچسب‌ها انرژی برق خلخال مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق خلخال مصرف بهینه برق انرژی برق خلخال مصرف بهینه برق پست ۲۳۰ کیلوولتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است