Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی در دیدار با معاون وزیر بهداشت گفت از شما آقای حریرچی درخواست دارم تا به مشهد با وضعیت ویژه‌ای نگاه کنید، مسئله تعطیلی و بستن در‌های حرم یک جریان برخوردی شدید با عمق عواطف و احساسات عاشقان اهل بیت علیهم السلام در سراسر دنیا بود و فشار سنگینی را به تولیت آستان قدس رضوی وارد کرد، شما مستحضرید که حرم امام رضا علیه السلام وسعت زیادی دارد و بحمدالله با دقت عظیم، پروتکل‌های بهداشتی در حرم رعایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: فشار سنگین دو جانبه‌ای هم از سمت مردم و هم از سمت اصناف و بازاری‌های اطراف حرم برای مسائل اقتصادی وجود دارد که باید با توجه به این خواسته‌ها برای مشهد طرح محدودیت زیارت و اقتصادی ریخته شود. با اینکه الان در دهه کرامت هستیم و اوج حضور زائران در مشهدالرضا بوده است، به دلیل محدودیت‌ها مقدار حضور زائران بسیار کم شده است و این مهم معضل اقتصادی جدی‌ای را برای مردم مشهد ایجاد می‌کند.

عضو مجلس خبرگان با تاکید به نقش ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: همینطور که به مردم گفته می‌شود با کرونا زندگی کنند ماهم باید بر اساس کرونا شهر‌ها و استان‌ها را مدیریت کنیم تا فشار اقتصادی بیش از این مردم را آزار ندهد.

او در ادامه گفت: ما باید برای مشهد برنامه ریزی خاصی داشته باشیم تا هم جوابگوی عواطف زیارت باشد و هم اقتصاد شهر مشهد فلج نشود. با یک مدیریت صحیح و تأمین منابع می‌شود زائران را در ورودی‌های شهر غربالگری کرد تا اقتصاد و عواطف زائران سرکوب نشود.

علم الهدی اضافه کرد: مردم مشهد در وضعیت اقتصادی نامطلوبی هستند، زیرا اقتصاد مشهد حول محور زیارت می‌چرخد، خداراشکر در جهت درمان، مشهد مقدس با کمبودی مواجه نشد و با همراهی بسیج دانشگاه علوم پزشکی، غربالگری گسترده مردم در خانه‌هایشان صورت گرفت. ان شاء الله با عنایت خداوند و مدیریت صحیح بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: مسئله ابتلاء در شهر زیارتی مشهد وضع نامطلوبی دارد و توسعه این بیماری زیاد شده است، اما از ابتدای این امر، استان خراسان رضوی با همت بالای استاندار و نیروی‌های جهادی، مشهد و استان در وضعیت خوبی قرار گرفت.

او افزود: استاندار خراسان رضوی توانست با وجود شرکت‌های معین بخشی از سرمایه مورد نیاز استان را تأمین کند و بخشی دیگر را به تأمین وسایل بهداشتی در دانشگاه‌ها اختصاص دهد، اما بازهم کافی نیست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علم الهدی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها