Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:56:48 GMT

آلدریچ: ‌بازگشت کوتینیو به سود لیورپول است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۸۵۸۱۸

آلدریچ: ‌بازگشت کوتینیو به سود لیورپول است

اسطوره باشگاه فوتبال لیورپول از مدیریت آنفیلدی‌ها خواست یکبار دیگر فیلیپه کوتینیو را به خدمت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به باور برخی از جمله «جان آلدریچ»، کوتینیو می تواند تحولی جدید در تیم صدرنشین لیگ برتر ایجاد کند.

این وینگر برزیلی در ژانویه 2018 لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد. بعد از پشت سرگذاشتن دوره‌ای سخت نزد کاتالان‌ها در تابستان گذشته برای یک فصل به تیم بایرن مونیخ آلمان قرض داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن هنگام فوروارد 28 ساله به اندازه کافی برای  آبی و اناری موثر نبود و کاتالان‌‌ها او را به بایرن فرستادند تا بلکه به دوران اوج خود بازگردد.البته در تیم مونیخی، وی  نتوانست همانند دوران حضور در لیورپول بدرخشد.

باواریایی‌ها به همین خاطر اعلام کردند تمایلی برای تمدید دوره حضور این فوروارد ندارند.

همزمان نیز شایعاتی درباره انتقال کوتینیو به تیمی از انگلیس انتشاریافت و اکنون آلدریچ،‌ در گفت‌وگو با روزنامه دیلی میرر گفته، بهتر از هرچیزی،‌ بازگشت گلزن برزیلی به آنفیلد است.

فوتبالیست سال‌های 1987 تا 1989 لیورپول گفت: فکر می کنم لیورپول باید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن کوتینیو به آنفیلد انجام دهد. می دانم طرفداران زیادی هستند که از این حرف من، غافلگیر شوند اما اجازه می خواهم توضیح دهم چرا بازگشت فیلیپه می تواند خوب باشد.

آلدریچ افزود: با وجود بحران کوتینیو در اسپانیا، باید در نظرداشته باشیم که در مورد بازیکنی صحبت می کنیم که لیگ برتر انگلیس را با حضور در لیورپول، خیره‌کننده می کند. او در زمانی که نزد لیورپول بازی می کرد، قهرمان بزرگی بود. از طرفی ماهیت فوتبال انگلیس را به خوبی درک می کند و در صورت بازگشت به لیگ برتر، می  تواند از تجربه اسپانیا و آلمان، به سود لیورپول استفاده کند.

آلدریچ تصریح کرد: به نظر من در شرایط بحران اقتصادی کرونا،‌لیورپول با بازگرداندن فیلیپه، می تواند به بهبود خط حمله اش کمک کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر لیورپول کوتینیو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رونمایی از پیراهن اول لیورپول در فصل 25-2024 + عکس
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم